ابلتون لایو سویت / Ableton Live Suite 9.6.2 win x32

Ableton Live Suite 9.6.2 win x32
ابلتون لایو سویت

  • کاربرد : نرم افزار آهنگ سازی
  • نسخه :Version 9.6.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Ableton
  • سیستم مورد نیاز : Multicore Processor; 2 GB RAM; 1024x768 Display
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار آهنگ سازی ابلتون Ableton Live Suite v9.6 یکی از برترین نرم افزارهای ساخت و میکس موزیک می باشد که با ابزارهای پیشرفته و حرفه ای همراه است . ابزارهای در نظر گرفته شده در نرم افزار محیط گرافیکی و شبیه سازی شده یک استدیو آهنگ سازی را برای کاربران فراهم کرده است . استفاده از صداهای پیشفرض در هر بخش ، از ساز های مختلف و افکت های ویژه ، سمپل های مختلف و … یک محیط ویژه آهنگ سازی را برای شما شبیه سازی می نماید . تنظیم موزیک و درج سمپل ها با تنظیمات صدا در هر بخش این دسترسی را به کاربران می دهد تا بتوانند صدا برداری و صدا گذاری با تنظیم صدا به صورت اختصاصی انجام دهند . نرم افزار Ableton Live Suite از فایل های OGG , Wav , AIFF , FLAC به صورت کامل پشتیبانی میکند

Description

Live is software for creating musical ideas, turning them into finished songs, and even taking them onto the stage.

With two views - the classic Arrangement View, where musical ideas are laid out along a timeline, and the unique Session View, where you can improvise and quickly experiment with musical ideas - Live is a fast, fun, intuitive way to make music.

1.Uninstall previous versions.
2.Install the software.
3.Run the software and start offline authorization.(No Internet On This Computer)
4.Run our keygen on Windows.
  Copy HardwareCode to keygen.
5.Generate license file with keygen.
6.Drag&Drop license to the software.
7.Enjoy!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری