ازری آرک جی آی اس دسکتاپ / ESRI ArcGIS Desktop 10.3

ESRI ArcGIS Desktop 10.3
ازری آرک جی آی اس دسکتاپ

  • کاربرد : نرم افزار تحلیل اطلاعات مکانی
  • نسخه :Version 10.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ESRI
  • سیستم مورد نیاز : 2.2 GHz ; Hyper-threading (HHT) ,2 GB
  • سال تولید : 2015

توضیحات

نرم افزار ArcGIS نرم افزاری بسیار آسان برای کاربردهای GIS (سامانه اطلاعات جغرافیایی) است که به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات مکانی و داده های توصیفی را برای ایجاد نقشه ها، جداول و نمودارها به کارگیرند و به عبارت دیگر ArcGis نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات مکانی را فراهم می کند. این نرم افزار یکی از محصولات معروف و قدرتمند شرکت آمریکایی ESRI است که در زمینه سیستم های اطلاعات مکانی کاربرد دارد .نرم افزارArcGIS نرم افزاری بسیار آسان برای کاربردهای GIS است که به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات مکانی و داده های توصیفی را برای ایجاد نقشه ها، جداول و نمودارها به کارگیرند و به عبارت دیگر ArcGis نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات مکانی را فراهم می کند. نرم افزار ArcGIS باعث می شود که تجزیه و تحلیل های جغرافیایی ساده، به دست افراد بیشتری، بدون نیاز به اینکه کارشناسان GIS باشند، انجام گیرد. این نرم افزار دارای 4 ماژول اصلی Arccatalog, Arcmap, Arcscene و Arctoolbox می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ArcGIS:
- به کارگیری آسان اطلاعات مکانی و داده های توصیفی را برای ایجاد نقشه ها، جداول و نمودارها
- دارای یک رابط گرافیگی ساده و آسان
- ایجاد، ویرایش و حصول اطمینان از کیفیت اطلاعات جغرافیایی شما
- دستکاری داده ها با حداقل تعداد کلیک
- قابلیت نمایش نمودارهای اطلاعاتی
- دارای مجموعه کاملی از ابزارها
- توانایی ساخت مدل های فرایند، اسکریپت ها و یک چارچوب کامل
- داشتن نمونه هایی از داده های آماری قابل استفاده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

Description

ArcGIS is a geographic information system (GIS) for working with maps and geographic information. It is used for: creating and using maps; compiling geographic data; analyzing mapped information; sharing and discovering geographic information; using maps and geographic information in a range of applications; and managing geographic information in a database.
Use ArcMap, ArcCatalog, ArcGlobe, or ArcScene, to create maps, perform spatial analysis, manage geographic data, and share your results.

ArcGIS Pro, a new application available to ArcGIS for Desktop users, provides tools to visualize, analyze, compile, and share your data, in both 2D and 3D environments.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری