زیلینکس آی اس ای دیزاین سویت / Xilinx ISE Design Suite v14.7

Xilinx ISE Design Suite v14.7
زیلینکس آی اس ای دیزاین سویت

  • کاربرد : بهینه سازی نیرو و هزینه
  • نسخه :Version 14.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : Xilinx
  • سال تولید : 2013

توضیحات

نرم افزار ISE Design Suite محصولی از کمپانی Xilinx است که برای بهینه سازی نیرو و هزینه، از طریق بهره وری طراحی بیشتر، تولید شده است است. در واقع ابزارهای طراحی ISE با ارائه ی تکنولوژی هوشمند clock-gating، برای اولین بار، مصرف نیرو را تا سی درصد کاهش داده اند. همچنین این مجموعه نرم افزاری جدید پیشرفت هایی را در رزرو طراحی timing-driven، پشتیبانی برای طراحی plug-and-play و یک جریان طراحی بصری با نسل چهارم قابلیت پیکر بندی که باعث کاهش هزینه های سیستم برای طیف گسترده ای از برنامه های با عملکرد بالا می شود را فراهم نموده است. در حقیقت این نرم افزار یک راه حل تثبیت شده صنعتی برای همه ی دستگاه های قابل برنامه ریزی Xilinx از جمله سری 7 و دستگاه های سری قبل 7 و Zynq™-7000، می باشد. این مجموعه نرم افزاری از Xilinx Virtex-6 و Spartan-6 FPGA families به صورت کامل حمایت می کند. ISE Design Suite اولین تکنولوژی هوشمند clock-gating با آنالیز کامل و ریز که به طور خاص برای کاهش تعداد تغییر و جلوگیری از اتلاف نیرو و هزینه در طرح های دیجیتالی توسعه یافته است را معرفی می کند. Xilinx ISE Design Suite مجموعه ای از ابزارهای محیط های برنامه نویسی، Wizard های تنظیماتی و IP می باشد که با داشتن پلتفورم قابل برنامه نویسی سیستم سازنده هسته Xilinx، کار طراحی را برای شما ساده می کند.

شما با دسترسی به IP های بسیار پارامتری شده برای Xilinx FPGA ها و ISE Design Suite می توانید خیلی سریع تر از گذشته طراحی کنید. IP های بسیار بهینه شده به طراحان FPGA امکان تمرکز سریع تر بر روی طراحی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیار بیشتر بر روی عملکردهای پردازش سیگنال دیجیتال اتکا کنید. از مهم ترین فواید ISE Design Suite فعال کردن استفاده از شتاب دهنده ها توسط پردازشگر می باشد. در واقع یکی از مهم ترین فواید سیستم طراحی خاص FGPA، امکان اجرای پارتیشن بندی سیستم و مدیریت Trade Off های قرار گرفته در یک نرم افزار می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با صرف هزینه کم بوسیله تحیم عملکردهای خارجی در یک FPGA ، پلتفورم پردازشی خودتان را خلق کنید.

Description

The ISE Design Suite: System Edition builds on top of the Embedded Edition by adding on System Generator for DSP™. System Generator for DSP is the industry's leading high-level tool for designing high-performance DSP systems using Xilinx All Programmale devices, providing system modeling and automatic code generation from Simulink® and MATLAB® (The MathWorks, Inc.)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری