ام دمون / MDaemon v11.0.3.0 Suite

MDaemon v11.0.3.0 Suite
ام دمون

  • کاربرد : نرم افزار میل سرور حرفه‌ای
  • نسخه :Version 11.0.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Alt-N Technologies
  • سال تولید : 2010

توضیحات

Mdaemon یکی از سرویس های میل سرور است. MDaemon نرم افزار بی نظیریست که بهترین امکانات را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید یک Mail Server به صورت POP3/SMTP بر روی ویندوز راه اندازی کنید. این نرم افزار به چندین کاربر اجازه می دهد تا بر روی یک شبکه محلی دسترسی به ایمیل ها داشته باشند و از آنها استفاده کنند، بویژه اینکه می توانید حتی از یک کانکشن (مثل Dial-up یا PPP) به میل سرور دسترسی پیدا کنید. MDaemon یک ایمیل سرور مبتنی بر ویندوز، بدون پیچیدگی میل سرور های دیگر و استفاده از حداقل منابع سخت افزاری است. میل سرور اختصاصی این امکان را به یک سازمان می دهد که تحت دامنه و با برند خود بتوانند خدمات پست الکترونک را برای کارمندان یا مشتریان خود فراهم آورند.

Description

MDaemon Messaging Server
Reliable Email Server, IM, Groupware, Webmail and Mobile Device Management (MDM) in one download. Designed for SMBs with on premises or virtualized deployments.
SecurityGateway
Email Security for any SMTP Mail Server. Inbound/Outbound protection, personalized Quarantine Reports, Data Leak Prevention rules and more.
WorldClient Private Email
Hosted cloud email services by the email experts. User friendly Webmail, Instant Messaging, Document Sharing, personal Spam Quarantine Reports, and more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری