رپچر / Cakewalk Rapture VSTi DXi v1.2.1

Cakewalk Rapture VSTi DXi v1.2.1
رپچر

  • کاربرد : نرم افزار ساخت انواع موسیقی
  • نسخه :Version 1.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cakewalk
  • سال تولید : 2009

توضیحات

ین نرم افزار یک برنامه پیچیده و حرفه ای برای کار با موزیک و آهنگها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید کار ترکیب موزیک و صدا را انجام داده و در واقع در سطح بالایی آهنگسازی کنید. این برنامه یک برنامه تخصصی است و فقط برای کسانی مفید است که با مبانی موسیقی و آهنگسازی آشنایی دارند. این برنامه توانایی تولید و کار بر روی فایلهای MIDI‌ را نیز دارد. این برنامه نسبت به برنامه های دیگر کیفیت صوت بهتری ارائه می کند.

Description

Rapture is described as “the ultimate wavetable synthesizer for igniting the sounds of today’s pop, dance, and electronic music”. It combines an advanced modulation system with an non-aliasing wavetable resampling engine.

Rapture offers comprehensive sound design capabilities with patches that blend up to six different Elements. Out of the box you get a collection of over 500 programs including Basses, Leads, Pads, Arpeggios, Textures, Electronic Percussion and Sequences.

At the heart of Rapture’s six-part sound engine are powerful, multi-mode wavetable oscillators. These wavetables provide a virtually endless array of sonic possibilities, plus you can multiply each oscillator up to 9 times across the stereo field with controlled detuning. Rapture’s high resolution anti-aliasing rendering engine ensures that every note of every voice will be pure and vibrant.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری