"تئاتر ضد پو چی" ما

"تئاتر ضد پو چی" ما

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جلال ستاری
  • تعداد صفحه : 22

توضیحات

جلال ستاری، محقق و اسطوره پژوه و اندیشمند ایرانی در سال 1310 متولد شد
وی بیش از 50 سال کار دقیق و ظریف در زمینه‌های اسطوره شناسی، ادبیات نمایشی و نقد فرهنگی انجام داده است که حاصل ‌آن نزدیک به 80 کتاب است که برخی از آنها کتاب‌های مرجع و شاخص در حوزه و موضوع خود به شمار می‌روند.
وی در سال 84 به پاس عمری تلاش فرهنگی نشان آفیسیه ( نشان ادب و هنر فرانسه) را دریافت کرد.
دکتر جلال ستاری در دوره طولانی فعالیت های فرهنگی خود، آثاری ماندگار و ارزشمند به ایرانیان تقدیم کرده است.از میان این آثار می توان به کتاب های زیر اشاره کرد:
از جمله‌آثار آقای ستاری می‌توان به « چشم انداز اسطوره»،« زبان رمزی افسانه ها»،« زبان رمزی قصه‌های پرشور»،« رمز پردازی آتش»،‌« اسطوره و رمز»، در زمینه اسطوره و روانشناسی، «حالات عشق مجنون»،« افسون شهرزاد»،«درد عشق زلیخا»،« عشق صوفیانه»،« پژوهش در قصه اصحاب کهف»،« پژوهش در قصه یونس و ماهی»،« پژوهشی در قصه شیخ صنعان و دختر ترسا»،« پژوهشی در قصه سلیمان و بلقیس»،« گفت و گوی شهرزاد و شهریار» ‌و آثاری دیگر در این زمینه اشاره کرد.
وی همچنین در زمینه تحلیل مباحث ادبی و اسطوره ای ادبیات و فرهنگ ایران کتاب‌های «نمایش در شرق»،« نماد و نمایش»،« آیین و اسطوره در تئاتر»،« تراژدی و انسان»،« پرده داری و شبیه سازی»،« تقلید و تماشا»، تالیف و انتشار داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری