وی ری راینو / V-Ray 2.0 For Rhino 5.2.0 64Bit

V-Ray 2.0 For Rhino 5.2.0 64Bit
وی ری راینو

  • کاربرد : پلاگین رندر کردن
  • نسخه :Version 2.0 For Rhino 5.2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Chaos Software
  • سال تولید : 2016

توضیحات

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم به همان اندازه که ایده و کیفیت مدل‌سازی سه‌بعدی یک طرح یا محصول اهیمت دارد، ارائه‌ی آن نیز مهم است. یکی از ابزارهایی که برای ارائه مدلهای ساخته شده در نرم‌افزار از آنها استفاده می‌کنیم موتورهای رندر هستند که در واقع به مدل سه‌بعدی ساخته شده رنگ واقعیت می‌دهند! یک #موتور_رندر حرفه‌ای ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید #متریال و بافت دلخواه را بسازید و به قسمت‌های مختلف مدل خود اعمال کنید، سپس محیط را متناسب با نیاز #نورپردازی کنید و نهایتا یک عکس نزدیک به واقعیت از مدل سه‌بعدی که ساخته‌اید داشته باشید.
موتور رندرهای زیادی برای نرم‌افزارهای مدلسازی سه‌بعدی مختلف وجود دارند، اما بی شک یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین آنها موتور رندر محبوب #Vray است. Vray محصول Chaos Group است و برای شمار زیادی از نرم‌افزارهای مدلسازی سه‌بعدی نسخه‌هایی دارد.
برخی ویژگی‌های آخرین نسخه وی‌ری راینو

Batch Render: می‌توانید به راحتی نماهای دلخواه را برای رندر تنظیم کنید و سپس آنها را در صف رندر قرار دهید تا به ترتیب یکی پس از دیگری رندر شوند.
Show in Viewport: با تنظیمات جدید بافت‌ها، شما می‌توانید تعیین کنید که کدام بافت‌ها در نماهای راینو نشان داده شوند و کدام نه.
Pack all V-Ray Materials: همه متریالهای استفاده شده در فایل راینو را به همراه تمام بافت‌ها و تصاویر استفاده شده، در یک فایل ZIP فشرده می‌کند تا اشتراک‌گذاری و پشتیبان گرفتن از فایل آسان‌ترشود.
بهینه‌سازی استفاده از کانالهای V-Ray Frame Buffer
نوارابزار جدید برای ابزارهای Batch Render, Guess Lens Shift, Edit Material و تنظیم Focus Point
بهینه‌سازی

Description

V-Ray for Rhino comes with all the lighting, shading, and rendering tools you need to create professional, photoreal imagery.
V-Ray for Rhino puts you in control. Its versatile feature set lets you choose the best approach for your scene.
Built to handle your biggest projects and your most detailed scenes. Render anything you can imagine with V-Ray for Rhino.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری