اوتوکد الکتریکال / AutoCAD Electrical 2016 64bit

AutoCAD Electrical 2016 64bit
اوتوکد الکتریکال

  • کاربرد : نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows x64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سیستم مورد نیاز : - 2 GB RAM - 6 GB free disk space
  • سال تولید : 2015

توضیحات

نرم افزار AutoCAD Electrical ابزاری جهت طراحی مدارهای الکتریکی است و محصولی از کمپانی Autodesk می باشد. این نرم افزار کار ساخت و طراحی مدارات کنترل الکتریکی و بررسی مدارها و مقاومت ها را بر عهده دارد و در نسخه جدید خود با تغییرات و پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است. AutoCAD Electrical که نرم افزار مفیدی برای مهندسان و دانشجویان رشته های کامپیوتر، برق و الکترونیک است دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت ترسیم مدارها به صورت سه بعدی، قابلیت رفع مجازی ایراد های مدار، قابلیت نوشتن توضیحات در کنار مدارها و ... می باشد.

برخی از امکانات جدید نرم افزار Autodesk AutoCAD Electrical:
- ویرایش‌های سریع منوهای نشان گذاری: نرم افزار AutoCAD® Electrical منوهای نشان گذاری را معرفی کرده است که جایگزین منو کلیک راست معمولی برای دستورات شده است. هر منوی نشان گذاری به شما امکان دسترسی به عملکردهای پر استفاده برای آبجکت‌ها مانند حذف اجزا، ویراش اجزا، Scoot و یا تخصیص برای اجزا را فراهم می‌کند.
- مدیریت پروژه‌ها به همراه پوشه‌ها: ساخت پوشه‌ها و زیرپوشه‌ها از طریق یک پروژه Drafting الکتریکی بسیار ساده است، جا به جایی فایل‌های DWG نیز درون این پوشه‌ها ساده خواهد بود. هیچ محدودیتی برای تعداد سطوح پوشه‌هایی که می‌توانید بسازید وجود ندارد، بنابراین می‌توانید برای مدیریت پروژه‌های خود انعطاف کاملی داشته باشید.
- مدیریت فایل‌ها با استفاده از Drag & Drop: با استفاده از AutoCAD® Electrical کاربران قابلیت Drag & Drop کردن فایل‌ها را دارند. این قابلیت، انعطاف کافی برای تغییر رده بندی پوشه‌ها و جا به جایی فایل‌ها در پوشه‌ها و انتقال پوشه‌ها در زیرپوشه‌ها را فراهم می‌کند. بدین ترتیب نام فایل‌ها و حتی اطلاعات آن تغییر نخواهند کرد. استفاده از آن می‌توانید مدیریت فایل‌های پروژه را تسهیل کند.

Description

AutoCAD® Electrical software is the AutoCAD® software for electrical controls designers. Created for electrical control systems, AutoCAD Electrical design software includes all the functionality of AutoCAD plus a complete set of electrical CAD features. Comprehensive symbol libraries and tools for automating electrical design tasks help to save hours of effort, so electrical engineers can spend more time innovating.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری