داینامیکس سی آر ام / Microsoft Dynamics CRM 2016

Microsoft Dynamics CRM 2016
داینامیکس سی آر ام

  • کاربرد : مدیریت ارتباط با مشتریان و کمی هم ERP ( برنامه ریزی منابع سازمانی )
  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزارهای Microsoft Dynamics مخصوص رشته های مدیریت، صنایع و شاخه‌های مربوط به آن‌ها می باشد.

انواع نسخه‌های نرم افزار:
نرم افزار Microsoft Dynamics شامل 2 نرم افزار مجزا می‌باشد که عبارتند از:

1. CRM یا Customer Relationship Management: کاربرد این نرم افزار در مدیریت ارتباط با مشتری از طریق مدیریت فرآیندهای تجاری می‌باشد که می‌تواند از هزینه‌ها کاسته و سود را بالا ببرد و این مسئله رضایت مشتری و صداقت در فروش، بازار یابی و خدمات را در پی دارد.
سیستم Microsoft Dynamics CRM چهار حوزه اصلی مدیریت کسب و کار اعم از مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت خدمات مشتریان و مدیریت فعالیتها را تحت پوشش قرار می دهد. اهمیتی ندارد مسئولیت شما چیست؛ یک فروشنده حرفه ای، مسئول خدمات مشتریان یا کارمند مرکز پاسخگویی به مشتریان و یا مدیری پر مشغله که میخواهید بفهمید در سازمان شما چه می گذرد. شما می توانید از Microsoft CRM در گوشی موبایل، روی تبلت و یا بر روی لپ تاپ و کامپیوتر خود استفاده کنید تا همیشه در بهترین وضعیت بازدهی قرار بگیرید.
با استفاده از Microsoft Dynamics CRM شما وابستگی به شخص یا شرکت خاصی نخواهید داشت چرا که این سیستم یک راهکار بین المللی است و کلیه منابع آموزشی آن بمنظور اختصاصی سازی و توسعه سیستم کاملا در دسترس است. قابلیتها و کاربردهای سیستم Microsoft CRM به گستردگی نیازمندیهای سازمانهای مختلف می باشد. بنابراین هر سازمان بنا بر نیازمندیهایی که در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش، مدیریت خدمات و ارتباطات مشتریان و نیز مدیریت فرآیندهای سازمانی دارد، می تواند با استفاده از سیستم Microsoft CRM نیازمندیهای خود را مرتفع نماید.
برخی از رایج ترین کاربردهای Microsoft CRM
مرکز تماس یکپارچه با Microsoft CRM
مدیریت خدمات مشتریان ( ویژه شرکتهای بیمه )
مدیریت فروش خدمات
مدیریت شکایات و درخواستهای مشتریان
رتبه بندی مشتریان
مدیریت فروش کالا
تحلیل استراتژیک بازاریابی
مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای نرم افزاری
مدیریت تامین کنندگان
مدیریت رویداد
مدیریت وظایف و فعالیتها
طراحی و اجرای کمپین بازاریابی
یکپارچه سازی اطلاعات مشتریان


2. ERP یا Enterprise Resource Planning: نرم افزار راه حل تجاری مایکروسافت یا مدیریت منابع مایکروسافت به افراد در تولید کمک می‌کند و موجب انطباق سیستم همزمان با توسعه آن می‌گردد و بدین ترتیب افراد را قادر می‌سازد تا دیدگاه‌های مناسبی را در دنیایی که به سرعت در حال تغییر و تحول است اتخاذ نمایند.

این نرم افزار خود شامل 4 نرم افزار یا 4 زیر گروه از نرم افزارهای جدا گانه می‌باشد که این نرم افزارها عبارتند از:

- Microsoft Dynamics AX: این نرم افزار یک راه حل تجاری برای مقوله‌های بین المللی طراحی و پیاده سازی می‌کند.

- Microsoft Dynamics GP: این نرم افزار به شرکت‌ها امکان کنترل کامل دارایی‌ها، منابع و اطلاعات مربوط به تصمیم گیری را فراهم می‌آورد.

- Microsoft Dynamics NAV: این نرم افزار برای مشاغل و حرفه‌های کوچک این امکان را می‌دهد که کنترل فرآیندهای تجاری اصلی و همچنین دقت زنجیره عرضه ارتقاء می‌بخشد.

- Microsoft Dynamics SL: شرکت‌های بر پایه پروژه نیاز به محاسبه بر اساس پروژه هستند. این به همین سادگی است. نرم افزارهای عادی حسابداری و مدیریتی قادر به محاسبه و انجام تقاضاهای مربوطه به پروژه شما نیستند.

Description

Microsoft Dynamics CRM is a customer relationship management software package developed by Microsoft. The product focuses mainly on Sales, Marketing, and Service (help desk) sectors, but Microsoft has been marketing Dynamics CRM as an XRM platform and has been encouraging partners to use its proprietary (.NET based) framework to customize it. It is part of the Microsoft Dynamics family of business applications.

Dynamics CRM is a server-client application, which, like Microsoft SharePoint, is primarily an IIS-based web application which also supports extensive web services interfaces. Clients access Dynamics CRM either by using a Browser or by a thick client plug-in to Microsoft Outlook. Besides Internet Explorer the Chrome and Firefox browsers are fully supported since Microsoft Dynamics CRM 2011 Update Rollup 12.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری