وی ام ور وی سنتر  اینفرا استراکچر نویگیتور / VMware vCenter Infrastructure Navigator v5.8.2.137

VMware vCenter Infrastructure Navigator v5.8.2.137
وی ام ور وی سنتر اینفرا استراکچر نویگیتور

  • کاربرد : مجازی سازی
  • نسخه :Version 5.8.2.137
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : VMware
  • سال تولید : 2014

توضیحات

شرکت VMware در سال 1998 آغاز به کار کرد این شرکت یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ EMC که بزرگترین تولید کنند تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در دنیا هست می باشد . VMware از آغاز کار خود صرفا در زمینه تخصصی مجازی سازی فعالیت کرده است و به همین دلیل قدرتمند ترین شرکت در زمینه مجازی سازی در دنیا محسوب می شود . فعالیت های این شرکت در زمینه تولید نرم افزار را می توان به صورت کلی به چهار قسمت : نرم افزارهای مجازی سازی دسکتاپ یا کاربرد خانگی ، نرم افزار های مجازی سازی سرور ، نرم افزارهای مجازی سازی پردازش ابری یا Cloud Computing و نرم افزارهای مجازی سازی نرم افزارهای کاربردی تقسیم کرد . اولین محصول این شرکت با عنوان VMware workstation برای کاربرد های خانگی و آزمایش در سال 1999 و اولین محصول سرور خود با عنوان VMware GSX برای نصب بر روی سیستم عامل ( Hosted ) و همچنین Server VMware ESX را برای نصب مستقیم بر روی سخت افزار ( Host less ) در سال 2001 روانه بازار کرد. VMware همیشه در حال ارتقاء و بروز رسانی نرم افزاهای خود بوده است به طوری که در سال 2003 محصولات بعدی خود با عنوان VMotion و همچنین VMware Virtual Center و Virtual SMP را نیز به دنیای مجازی سازی معرفی کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری