سالیدورکس 2015 / SolidWork 2015 SP4.0 64Bit

SolidWork 2015 SP4.0 64Bit
سالیدورکس 2015

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سازه های صنعتی به صورت ۳ بعدی
  • نسخه :Version 8000 SP4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Dassault Systemes
  • سال تولید : 2015

توضیحات

SolidWorks (سالیدورکس) یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ساخته شده و همچنان توسعه داده می‌شود. در حال حاضر نرم‌افزار سالید ورکس توسط ۱٫۳ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در حال استفاده‌است. این نرم‌افزار دارای سه محیط به نام‌های پارت (part) اسمبلی (assembly) و دراوینگ (drawing) می‌باشد. محیط اول برای رسم قطعه بوده، در محیط دوم قطعات یک مکانیسم بر روی هم سوار شده و در محیط آخر از آن ها نقشه مهندسی (معمولاً برای نسخه چاپی) تهیه می‌شود. نرم‌افزار سالیدورکس به صورت مستقیم با اینونتور، مکانیکال دسکتاپ و سالید اج رقابت می‌کند. سالیدورکس یک مدل ساز برای مدلسازی جامدات است که مبتنی بر پارا سالید بوده و از رویکرد پارامتری مبتنی بر ویژگی برای ساخت مدل ها و مونتاژها استفاده می‌کند. SolidWorks Premium یک راه حل طراحی سه بعدی جامع است که علاوه بر توانایی های SOLIDWORKS Professional، قابلیت هایی چون شبیه سازی قدرتمند، حرکت، ابزار اعتبار سنجی طراحی، سیم کشی پیشرفته، مسیریابی لوله ها، مهندسی معکوس و ... را دارا می باشد.

نرم‌افزار سالیدورکس دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن را از سایر نرم‌افزارهای CAD مانند کتیا، پرو/اینجینیر، یونیگرافیکس، مکانیکال دسکتاپ واینونتور شاخص و متمایز می نماید. Graphical User Interfacing به معنای رابط گرافیکی قوی میان کاربر و نرم‌افزار است و همانطور که گفته شد مقوله Interfacing در این نرم‌افزار به بهترین نحو ممکن طراحی شده است. وجود کادرهای محاوره ای که با قرار گرفتن روی هر آیکون برای کاربر ظاهر می شود، با توضیحی مختصر و مفید، کاربر را از عملکرد آن آگاه می سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SolidWorks Premium:
- سهولت کاربری و آموزش در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای CAD
- سرعت بالاتر نسبت به سایر نرم‌افزارها
- قابلیت ارتباط با تمامی نرم‌افزارهای ماشین کاری (edge cam، master cam، power mill...) و نرم‌افزارهای تحلیل (Ansys، Adams، Abaqus، Cosmos...)
- مدلسازی و طراحی محصولات با هر پیچیدگی و ساختار خاص
- مسیریابی از لوله ها و تیوب ها
- مسیریابی از کابل کشی برق
- شبیه سازی قدرتمند
- مهندسی معکوس (Scanto3D)
- ابزار اعتبار سنجی طراحی
- بهره مندی از تکنولوژی های CALS
- ساخت آنلاین مستندات
- ارائه ی محصولات با کیفیت بالا، سودمندی و قابلیت اعتماد
- توابع مبتنی بر ویندوز
- پشتیبانی از استانداردها و ESKD
- بهره مندی از ماژول های خاص و تکنولوژی پیشرفته ی مدلسازی پارامتری هیبرید
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

Description

SOLIDWORKS Premium is a comprehensive 3D design solution that adds to the capabilities of SOLIDWORKS Professional with powerful simulation, motion, and design validation tools, advanced wire and pipe routing functionality, reverse engineering capabilities, and much more.
Users can test product performance against real life motion and forces with our rich simulation capabilities. Ensure manufacturability and resolve complex assembly issues early in the design process with tolerance stack-up analysis tools. Quickly incorporate printed circuit board data into your 3D model, and create and document layouts for electrical wiring, piping, and tubing with the extended toolsets of SOLIDWORKS. You can also work with 3D scanned data in SOLIDWORKS Premium. Experience all the benefits of a complete 3D design solution with SOLIDWORKS Premium.

SOLIDWORKS Premium solutions include:
- Time-based Motion Analysis
- Linear Static Analysis for Parts and Assemblies
- Automated Tolerance Stack-Up Analysis (TolAnalyst)
- ECAD/MCAD Collaboration (CircuitWorks™)
- Routing of Pipes and Tubes
- Routing of Electrical Cabling and Wiring Harnesses
- Reverse Engineering (Scanto3D)
- Advanced Surface Flattening
- Routing of Rectangular and Other Sections
More info (open/close)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری