بندویت کنترولر / Bandwidth Controller Enterprise v1.21

Bandwidth Controller Enterprise v1.21
بندویت کنترولر

  • کاربرد : مدیریت بر میزان پهنای باند مصرفی
  • نسخه :Version 1.21
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : Bandwidth Controller
  • سال تولید : 2008

توضیحات

امروزه بسیاری از کاربران اینترنت با استفاده از خطوط ADSL و دیگر خطوط پرسرعت برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند. همچنین بسیاری از ادارات و کافی نت ها نیز برای ارائه خدمات اینترنتی خود از این روش ها استفاده می کنند. این روش ها با وجود مزایای بالا دارای یک عیب بزرگ می باشند و آن محدودیت در دریافت و ارسال حجم اطلاعات و در اصطلاح پهنای باند می باشد که البته این موضوع به شرکت ارائه دهنده این سرویس بستگی دارد. بسیاری از کاربرانی که از چنین خطوطی استفاده می کنند بر کنترل پهنای باند خود از نرم افزارهای کنترلی استفاده می کنند.
Bandwidth Controller Enterprise نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن ها می توان بر میزان پنهای باند و استفاده از آن مدیریت و کنترل کاملی را اعمال نمود. به کمک این نرم افزار مدیریان شبکه هایی که اینترنت در آن ها به اشتراک گذاشته شده است قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای این برنامه میزان دریافت پهنای باند و سرعت ارسال و دریافت را کاهش و یا افزایش دهند.

برخی از ویژگی های نرم افزار:
– مدیریت بر میزان پهنای باند مصرفی
– قابلیت محدود کردن سیستم های شبکه در ارسال و دریافت اطلاعات
– توانایی محدود ساخت یک کامپیوتر خاص در شبکه بر اساس IP
– قابلیت مشاهده میزان کارکرد پهنای باند
و …

Description

Bandwidth Controller Enterprise is a scalable traffic shaping solution for corporate networks and service providers. It provides Layer 3 transaction processing for high performance, low latency bandwidth management across the entire organization.
The product can be installed on any internet gateway or server computer giving network administrators access to all internet streams for both upload and download directions. By using this architecture, bandwidth rules and product configuration are guarded against modification from end-users, with the additional benefit of transparent operation (i.e. client-side installation is not required).
Kernel level processing provides extra performance for high speed networks, with support for line speeds up to 8,000 Mbps. Real-time traffic such as VoIP and video is handled by the kernel processor using a combination of prioritization (QoS) and guaranteed service levels (SLAs), resulting in high quality network streams.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری