بابیلون گلسری / Babylon Glossary

Babylon Glossary
بابیلون گلسری

  • کاربرد : فایل های دیکشنری
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Babylon
  • سال تولید : 2007

توضیحات

بابیلون قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار ترجمه در جهان است. و به تمامی زبان های دنبا مجهز است. دیکشنری بابیلون یک نرم افزار اپن سورس است. و هر کس می تواند یک دیکشنری یا به اصطلاح Glossary برای بابیلون طراحی کند. شما در هر رشته و هر زبانی که بخواهید می توان دیکشنری ساخت که بتوان بر روی بابیلون نصب کرد. شرکت بابیلون نرم افزاری به نام Babylon Glossary Builder 3.1.0 طراحی کرده است. تا همه افراد و کشورهای مختلف جهان بتوانند با توجه به زبان دلخواه خود یک واژه نامه یا glossary بسازند و دیکشنری ساخته شده را بر روی بابلیون نصب کنید. همچنین آن را بر روی اینترنت و شبکه های اجتماعی به اشتراک بذارید تا فرهنگ و زبان خود را گسترش دهید.

Description

The Babylon Pro application allows you to optimize your searching for unknown data.
Clicking on any term from any desktop application brings you results from Babylon's extensive database of language dictionaries, glossaries and conversion tools
With Babylon's Writing Aid tools you can easily find the exact word you need, ensure correct usage and paste it directly into your documents
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری