ترا کپی / Tera Copy v4.3

Tera Copy v4.3
ترا کپی

  • کاربرد : نرم افزار افزایش سرعت انتقال فایلها روی هارد و فلش مموری
  • نسخه :Version 4.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Code Sector Inc
  • سال تولید : 2015

توضیحات

TeraCopy Pro نرم افزاری کم حجم و مفید محصول شرکت Code Sector, جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر. همچنین می توانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همان جا ادامه دهید. این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. همچنین می تواند از خطاهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند. این برنامه از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TeraCopy Pro:
- محیطی ساده و کاربر پسند
- کپی و انتقال اطلاعات با سرعت بالا
- نمایش سرعت انتقال
- قابلیت متوقف کردن انتقال و از سر گیری دوباره آن
- جلوگیری از خطاهای متداول در هنگام کپی
- پشتیبانی از یونیکد
- پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی
- سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی
- و ...

Description

TeraCopy is a free utility designed to copy / move files faster and more secure. Can resume broken file transfers. TeraCopy skips bad files during copy and even shows the skipped files at the end of files transfer. This application will calculate files CRC checksum on the fly, thus speeding up the source and target files comparsion.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری