بوریس کانتینیوم کامپیلیت / Boris Continuum Complete v8.0 for CS5 - CS5.5

Boris Continuum Complete v8.0 for CS5 - CS5.5
بوریس کانتینیوم کامپیلیت

  • کاربرد : ایجاد افکت‌ های تصویری
  • نسخه :Version 8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BorisFX
  • سال تولید : 2012

توضیحات

Boris Continuum Complete شرکت بوریس یکی از پیشتازان خلق جلوه‌های ویدیویی و افکت‌های تصویری است. محصولات این شرکت یا به صورت جداگانه و یا به صورت پلاگین برای برنامه‌های معروف ویدیویی مانند پریمایر استفاده می‌شود.
این برنامه که برای Adobe After Effects ارائه شده ، بیش از 180 مجموعه فیلتر وجود دارد که به فیلم‌هایتان تنوع بی نظیری می‌دهد مثلا در برنامه میکس فیلم تصاویر زمینه را بردارید یا خودتان روی هر تصویری یک زمینه بیندازید. افکت های مختلفی روی تصاویر اعمال کنید و رنگبندی آنها را تغییر بدهید.
از امکانات جدید این نرم‌افزار تغییر اندازه صفحه با حداقل تغییر کیفیت، حدف لرزش دوربین از صحنه‌های فیلم، تبدیل فیلم به تصویری که از تلویزیون تنظیم نشده پخش می شود و اعوجاج دارد، فیلترLCD که فیلم را به صورت پیکسلی نمایش می‌دهد و ده‌ها امکان جدید دیگر.

Description

Integrated mocha planar tracking & masking
Imagineer’s Academy Award-winning mocha planar tracking and masking engine is now integrated inside the BCC PixelChooser allowing editors to do more advanced finishing work without leaving the timeline.

Drastically reduce time-consuming masking & manual keyframing
Simplifies tasks such as blurring faces, isolating filters & correcting footage
Unlimited mask layers for simple effect isolation to full blown rotoscoping
Track lens flares, corner pins, titles & graphics with mocha tracking data
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری