ارتباط با ارواح

ارتباط با ارواح

  • 2.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آیت الله مکارم شیرازی
  • تعداد صفحه : 59

توضیحات

برای انسان بسیار جالب است که بتواند با عالمی غیر از این جهانی که زندگی میکند، ارتباط برقرار کند. مخصوصا اگر آن عالم بتواند سدی را که میان انسان و زمانهای گذشته و دوستان پیشین و پدر و مادر است را بردارد و از آن مهمتر او را در جریان حوادث آینده قرار دهد. سرفصل این کتاب جذاب و خواندنی عبارت است از : تاریخچه و سرچشمه عقیده تناسخ یا عود ارواح، انگیزه های تاریخی، نخستین دلیل بر ابطال عقیده تناسخ، نظریه یک فیلسوف مشهور، هر روح تنها با بدن خود میتواند زندگی کند، فراموشی مطلق برای ارواح ممکن نیست، ارواح بلاتکلیف و سرگردان، بازگشت به زندگی جدید از نظر قرآن، سرگرمی میز گرد! جلسه ارتباط با ارواح، مشاهدات من در جلسه ارتباط با ارواح، نقاط مشکوک در این ارتباطها، چرا میز گرد حرکت میکند؟، پیام ارواح، علمی به نام اسپریتیسم، چه کسی با الفاظ بازی میکند ما یا شما ؟ ، عقیده عود ارواح، میزگرد در خدمت تناسخ و عود ارواح، رمالی و جن گیری و …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری