پلاگیاریسم چکر / Plagiarism Checker X 6.0.3 Pro

Plagiarism Checker X 6.0.3 Pro
پلاگیاریسم چکر

  • کاربرد : نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب
  • نسخه :Version 6.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Plagiarism Checker X, LLC
  • سیستم مورد نیاز : OS : Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XPProcessor : 1.5GHz or faster Memor
  • سال تولید : 2017

توضیحات

سرقت ادبی موضوعی است که همواره در کنار پژوهش امروز از آن یاد می شود و به نظر می رسد فناوری اطلاعات نیز تأثیر به سزایی در افزایش سرقت ادبی آگاهانه و ناآگاهانه دارد، زیرا مطالب با سرعت بالا و دقت پایین در شبکه ی گسترده ی جهانی منتشر می شوند و دسترسی به اطلاعات آسان تر شده است. معمولا سرقت ادبی از دو طریق انجام می شود: استفاده از مطالب نویسنده ی دیگر در هر قالبی (متن، تصویر و ...) بدون ذکر منبع و یا استفاده ی بیش از حد مجاز عین عبارت از منابع دیگر، حتی با وجود ذکر منبع. کپی و چسباندن پاراگراف های یک متن علمی در دنیای امروز با چند کلیک ساده بر روی موس کامپیوتر انجام می شود و سرعت عمل در سرقت ادبی را به طرز معجزه آسایی بالا برده است. نرم افزار Plagiarism Checker X ابزار عملی و کارآمدی است که اسناد گوناگون را برای یافتن سرقت ادبی کاوش و مقایسه می کند و مواردی که احتمال سرقت ادبی دارند و شبیه به متون دیگر هستند را نشان می دهد. هدف اصلی این نرم افزار کمک به شما در بررسی و تشخیص محتویات مشابه در داخل اسناد و صفحات وب است. این نرم افزار ابزار ویژه ای برای معلمان و دانش آموزانی است که نیازمند ابزاری برای تشخیص دادن داده های اصلی از سرقت های ادبی بر روی اینترنت هستند. این نرم افزار به سرعت کل اسناد شما را اسکن کرده و در عرض چند ثانیه نتایج به دست آمده را برای شما نمایش می دهد. در حقیقت این نرم افزار برای جلوگیری از سرقت ادبی طراحی شده است. ثابت شده است که Plagiarism Checker X یک راه حل کاملا کارآمد برای چک کردن و شناسایی محتویات یکسان در داخل اسناد متعدد است.

همچنین اگر نمی خواهید کل سند مورد بررسی قرار گرفته و تنها به دنبال چک کردن وجود کلمات خاصی در متن هستید می توانید با استفاده از گزینه هایی که در نرم افزار وجود دارد کلمات کلیدی خاصی را تعریف کنید تا نرم افزار نتایج جستجو بر اساس این کلمات را برای شما نمایش دهد. در این نرم افزار هم امکان مقایسه محتویات یک صفحه وب با دیگر صفحات وب موجود بر روی اینترنت و تشخیص محتوای تکراری آن فراهم شده است و هم امکان مقایسه دو متن با یکدیگر و تشخیص موارد تکراری موجود در آن ها. و همین طور می توانید محتویات چندین سند را به صورت هم زمان مقایسه کرده و محتویات تکراری موجود در آن ها را شناسایی کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Plagiarism Checker X:
- کمک به شما در بررسی و تشخیص محتویات مشابه در داخل اسناد مختلف و صفحات وب
- جلوگیری از سرقت ادبی
- استفاده اسان
- سریع
- یک راه حل کاملا کارآمد برای چک کردن و شناسایی محتویات یکسان موجود در داخل اسناد متعدد
- امکان تعریف کلمات کلیدی و چک کردن اسناد بر اساس آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Plagiarism Checker X is a practical and effective utility whose main purpose is to help you check and locate similar content inside text documents and webpages.

The utility is specially intended for users including teachers and students who need to find out the percentage of plagiarism and original data over the Internet. It scans your entire documents and displays the results in seconds.

When you open the application for the first time, you are required to load a new document. The entire content is displayed in the lower part of the main window, then the utility allows you to check the entire document, or only paragraphs and webpages.
It takes few seconds to calculate and show you the percentage of the copied material along with the web sources. After the scanning process is finished, the utility prompts you with a small message box that allows you to open the report. This way, you can view the total number of identified sources and the copied words.

Another feature that comes in handy is the ‘Side by Side Comparison’ option that allows you to swap your content between two windows and locate the copied content effortlessly.

However, if you don’t want to check the entire document but specific keywords, then you can easily use this option, too. You can extract some keyword phrases from documents and view their occurrences and density percentage.

What’s more, you can even scan multiple repositories of documents and get notified which documents are plagiarized.

It provides you with three methods such as Simple, Selective and Cross Comparison. The first method allows you to check out the plagiarism rate of one document reported to multiple documents, while the last one contains only one repository and finds all the duplicate content by checking each document with the rest of the existing files.

To wrap it up, Plagiarism Checker X proves to be an effective solution when it comes to checking and identifying identical content inside multiple documents.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری