دی بی ویزیولایزر / DbVisualizer Pro 9.5.7 X64

DbVisualizer Pro 9.5.7 X64
دی بی ویزیولایزر

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت بانک های اطلاعاتی
  • نسخه :Version 9.5.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : DbVis Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری مفید و کاربردی برای مدیریت بانک های اطلاعاتی می باشد. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا بر روی دیتا ها و داده های خود به آسانی مدیریت نمایید. این نرم افزار طیف وسیعی از ابزار های مختلف را برای کمک به شما در جهت طراحی و توسعه پایگاههای داده در اختیارتان قرار داده و از پایگاه داده های معروف و بزرگی همچون اوراکل، SQL سرور و… پشتیبانی می نماید. DbVisualizer قابل نصب و اجرا بر روی سیستم عامل های ویندوز و لینوکس می باشد.

Description

DbVisualizer is a database tool for developers and database administrators, helping you with both the development and maintenance of your databases. It is the perfect solution since the same tool can be used on all major operating systems accessing a wide range of databases. Tree based navigation through all database objects. Browse object details and invoke management features. Visual support to create, alter and modify characteristics for database objects such as tables. Edit and compile support for procedures, functions, packages and triggers. Extensive database specific support. Support for editing table data including binary/BLOB and CLOB data types, import from file.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری