WyvernSoft NetPalpus v2.10

WyvernSoft NetPalpus v2.10

  • کاربرد : نرم افزار شناسایی مشکلات و مدیریت شبکه
  • نسخه :Version 2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : WyvernSoft
  • سال تولید : 2010

توضیحات

نرم افزار شناسایی مشکلات و مدیریت شبکه.
با کمک این نرم افزار می توانید تمامی دستگاه های رو شبکه تان را شناسایی، مشاهده و مدیریت کنید.
دارندگان شبکه های محلی مانند کافی نت ها و یا در وسعتی بزرگتر مانند ادارات در بیشتر زمان ها با مشکلاتی نظیر شناسایی نشدن تعداد از کامپیوتر ها در زمان سریع می باشند. به عنوان مثال از سرور قصد انتقال یک فایل به یکی از کامپیوترهای شبکه را دارید اما آن کامپیوتر توسط سرور دیده نمی شود در حالی که در شبکه می باشد،در این زمان شما مجبور هستید تا زمانی را صبر کنید و یا با اعمالی مانند ping ارتباط ها را بقرار کنید تا آن کامپیوتر در سرور شما دیده شود. همچنین از دیگر نیاز ها می توان به تعداد و نوع دستگاه ها ، سیستم عامل آنها ،تعداد پرینتر ها و ... در شبکه اشاره نمود . از دیگر مشکلات هم چک کردن سیستم ها می باشد که در چه وضعیتی به سر می برند، آیا دچار اختلال نشده اند؟ آیا مشکلات ارتباطی در آن ها نیست ؟ آیا .....

نرم افزار مدیریت شبکه NetPalpus پاسخگوی تمامی این قبیل سوالات و برطرف کننده مشکلات این چنینی می باشد. این نرم افزار در شناسایی و رفع مشکلات به عنوان یک آچار فرانسه همه کاره به شما کمک میکند.

Description

NetPalpus is a powerful and easy-to-use network management tool, which can discover, organize and monitor all devices on your network. It can monitor the device status, as well as availability of specific services and alert you via sound or email when a device becomes unavailable.

The network devices are automatically organized by subnet and service type, and you can also create custom groups to manage them based on your own criteria.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری