نگهداری و پرورش حیوانات اهلی

نگهداری و پرورش حیوانات اهلی

  • 5.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهزاد عظیمی
  • چاپ و سال / کشور: دی ماه 1392
  • تعداد صفحه : 39

توضیحات

کتاب حاضر که تحت عنوان نگهداری و پرورش حیوانات اهلی در اختیار شما قرار دارد، راهنمایی برای مزرعه داران ، روستاییان و علاقمندان به حیوانات اهلی است. بنابراین محوریت این کتاب تولید انبوه یا صادارات انبوه دام و طیور نیست، بلکه هدف آن پرورش حیوانات اهلی در مقیاس کوچک و متوسط و همچنین ترویج پرورش اصولی حیوانات اهلی برای مزرعه داران است. نگهداری و پرورش اصولی به معنای کاهش تلفات ، افزایش راندمان ، افزایش سطح سلامت دام و طیور ، و به طور کلی داشتن حیوانات اهلی سالم و در نهایت تولیدات دامی سالم است. در نگارش این کتاب سعی بر این بوده که حجم قابل توجهی از اطلاعات کاربردی و مهم ، به صورت خلاصه و قابل فهم در اختیار علاقمندان قرار گیرد. طبقه بندی مطالب و فهرست نویسی آن بر اساس سبک شخصی نویسنده است و تا حدودی از سبک ها و متد های رایج بهره گرفته شده است. همچنین تایپ، صفحه بندی ، طراحی جلد و ویرایش اثر توسط مؤلف انجام گرفته است. تعدادی از تصاویر نیز توسط مؤلف عکسبرداری شده اند و بقیه ی عکس ها به دلیل کمبود وقت از منابع مختلف اقتباس شده اند. این کتاب در حال حاضر صرفاً جهت انتشار در فضای مجازی تهیه شده و امکان چاپ آن وجود ندارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری