B4A 6.80 Full

B4A 6.80 Full

  • کاربرد : نرم افزار توسعه و ساخت برنامه های کاربردی تحت آندروید
  • نسخه :Version 6.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Erel Uziel
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اندروید (Android) نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه عرضه نموده و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی گوشی‌های تلفن همراه قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ لینوکس کرنل ساخته شده‌است.
شرکت توسعه دهنده این سیستم‌عامل توسط شرکت گوگل خریداری شده و سپس به صورت منبع باز ارائه گردیده است (تا نگارش ۲). این سیستم‌عامل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که کدهای مدیریت شده ای به زبان Java برای کنترل ابزارهای شرکت گوگل فراهم آورند. توسعه دهندگان می توانند برای کنترل ابزارهای ارائه شده توسط شرکت گوگل از کتابخانه مبتنی بر جاوای ارائه شده به همراه این سیستم‌عامل استفاده نمایند. اولین گوشی همراه ارائه شده با این سیستم‌عامل HTC Dream نام دارد که در سال ۲۰۰۸ میلادی ارائه گردید. گوگل سیستم‌عامل خود که ویژه دستگاه‌های قابل حمل مثل تلفن همراه و لوح‌رایانه است را با هدف رقابت با سیستم‌عامل‌هایی چون iOS، ویندوز موبایل و سیمبیان عرضه کرده‌است.

Basic4android در حال حاضر ساده ترین و قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی جهت توسعه دستگاه های اندروئیدی می باشد. زبان Basic4android شبیه به زبان ویژوال بیسیک است که علاوه بر آن شی ء گرا نیز می باشد. برنامه های کاربردی که توسط Basic4android کامپایل می شوند برنامه هایی برای سیستم عامل های آندروید هستند، برای این برنامه ها هیچ گونه زمان اجرای اضافی و یا وابستگی وجود ندارد. بر خلاف دیگر محیط های برنامه نویسی، Basic4android به صورت 100% بر توسعه آندروید متمرکز است. با Basic4android می توان رابط کاربری گرافیکی قدرتمندی را برای صفحه نمایش های چندگانه و چند جهته طراحی کرد. Basic4android دارای مجموعه ای غنی از کتابخانه ها است که ایجاد برنامه های کاربردی پیشرفته را آسان می کند. این مجموعه شامل: پایگا داده SQL، پورت های سریال(بلوتوث)، GPS، دوربین، تجزیه XML، سرویس های وب (HTTP)، سرویس های (background tasks)، انیمیشن ها، JSON، شبکه (TCP & UDP)، متن به گفتار (TTS)، تشخیص صدا، WebView، نمودارها، AdMob (ads)، گرافیک ها، OpenGL و ... می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Basic4android:
- عدم نیاز به نوشتن XML
- امکان شبیه سازی آندروید و یا با یک دستگاه واقعی (متصل به USB یا برروی شبکه محلی) به ایجاد و اشکال زدایی پرداخت
- دارای مجموعه ای غنی از کتابخانه ها
- پشتیبانی Android 1.6 و بالاتر
- پشتیبانی از شی ء گرایی
- و ...

Description

Basic4android is a simple yet powerful development environment that targets Android devices.
Basic4android language is similar to Visual Basic language with additional support for objects.
Basic4android compiled applications are native Android applications, there are no extra runtimes or dependencies.
Unlike other IDEs Basic4android is 100% focused on Android development.
Basic4android includes a powerful GUI designer with built-in support for multiple screens and orientations.
- No XML writing is required.
You can develop and debug with the Android emulator or with a real device (USB connected or over the local network).
- Basic4android has a rich set of libraries that make it easy to develop advanced applications. This includes: SQL databases, GPS, Serial ports (Bluetooth), Camera, XML parsing, Web services (HTTP), Services (background tasks), JSON, Animations, Network (TCP and UDP), Text To Speech (TTS), Voice Recognition, WebView, AdMob (ads), Charts, OpenGL, Graphics and more.
- Android 1.6 and above are supported (including tablets like Motorola Xoom).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری