CFTurbo v10.1.1.669 32Bit

CFTurbo v10.1.1.669 32Bit

  • کاربرد : نرم افزار طراحی تعاملی ماشین توربین، پمپ و فن
  • نسخه :Version 10.1.1.669
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : CFturbo
  • سال تولید : 2017

توضیحات

CFTurbo نرم افزار قدرتمندی برای طراحی تعاملی ماشین توربین، پمپ و فن می باشد و قابلیت ایجاد سریع هندسه پروانه و حلزونی مسیر را دارد. فرآیند کار در CFTurbo به گونه ای می باشد که مهندس طراح باید طرح خود را مرحله به مرحله در برنامه پیاده سازی کند تا برنامه با توجه به آن طرح نتیجه را بصورت بصری نمایش دهد. این برنامه به مهندسین طراح اجازه می دهد که طرح خود را از صفر شروع کرده و آن را تا جایی ارتقا دهد که به آن چه که در ذهن داشته است برسد. از خروجی این برنامه می توان در نرم افزارهای CAD و CAE هم استفاده نمود. نرم افزار CFTurbo با توجه به طرح طراح، ابزارها و مدل های مختلفی را پیشنهاد کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CFTurbo:
- نمایش تغییرات اعمال شده در طراحی
- امکان طراحی در محیط دو بعدی و سه بعدی
- پیشنهاد ابزارها و مدل های مختلف با توجه به طرح
- وجود شباهت در تعدادی از قسمت های برنامه با سیستم های CAD و CAE
- رابط کاربری ساده
- و ...

Description

CFturbo is a powerful software for interactive design of turbomachinery. CFturbo is easy to use and enables the designer to either start from scratch or redesign existing geometries (Reverse Engineering).
CFturbo guides the user through the required steps of the design process. A primary design is generated automatically, which can be influenced in each detail by the user.
CFturbo includes several interfaces to established CAD- and CFD-packages.
CFturbo can optionally be extended by special functions according to the customer's requirements.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری