زیتالاین پایپ دیتا / Zeataline PipeData Pro 10.0.21

Zeataline PipeData Pro 10.0.21
زیتالاین پایپ دیتا

  • 4.5 (2 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری قدرتمند در زمینه لوله کشی
  • نسخه :Version 10.0.21
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Zeataline Projects Limited
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Zeataline PipeData نرم افزاری قدرتمند در زمینه لوله کشی است که بهره وری را در طراحی لوله کشی افزایش داده و موجب افزایش سرعت و دقت شما در طراحی می شود. این نرم افزار دسترسی شما را به پایگاه دانش گسترده ای از لوله ها و لوله کشی فراهم می کند. اطلاعات کاملی در مورد سیستمهای لوله‌کشی و انواع لوله و اتصالات، فلنج، شیرها، وِلدُلِت، پیچ و مهره، اجزای سازه‌ای و ابعاد استاندارد آنها در PipeData قرار دارد. اطلاعات در این نرم افزار خیلی ساده و سریع و با وضوح کامل روی صفحه کامپیوتر شما ارائه می شود. شما می توانید با انتخاب یک کلاس و یکی از اجزا به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. این نرم افزار می تواند یک موجودی ارزشمند در فهرست یک طراح لوله کشی باشد. با کمک این نرم افزار می توانید یک بازگردانی دقیقه به دقیقه از داده های طراحی و لوله کشی به ویژه وزن فلنج ها و لوله ها انجام دهید. نمایش واحد ها می توانید به صورت امپریالیستی و یا متریک انجام شود. بروزرسانی های این نرم افزار مطابق بروزرسانی های ویندوز و یا تغییر در دانش لوله کشی اتفاق می افتد.

ویژگی های نرم افزار Zeataline PipeData :
افزایش بهره وری در طراحی لوله کشی
نوشته شده توسط مهندسان ظرکت معتبر Zeataline
استفاده از سیستم های متریک برای طراحی و آنالیز لوله کشی
ماشین حساب دما/فشار فلنج ها
دارای سیستم تبدیل واحد

Description

PipeData-PRO is available as a free download on our website. Also the program is known as "pipedata-pro evolution", "PipeData-PRO Stream", "PipeData-PRO V4". The most popular versions among the software users are 8.5, 8.4 and 8.3.

This PC software is suitable for 32-bit versions of Windows XP/7/8/10. The program lies within Photo & Graphics Tools, more precisely 3D Design. Our built-in antivirus scanned this download and rated it as 100% safe. This software is a product of Zeataline Projects Limited.

The most frequent installation filenames for the software include: PipeData-PRO84.exe, PipeData-PRO82.exe, PipeData-PRO81.exe, evolution.exe, Pipedata.exe, PIPEDATA-PRO85.exe, PipeData-PRO83.exe, PipeData-PRO80.exe, PipeData-PRO75.exe, PipeData-PRO73.exe, PipeData-PRO72.exe, PipeData-PRO72-1.exe, PipeData-PRO71.exe, PipeData-PRO.exe and PipeData-PRO V4.exe etc.

Pipedata Pro is a computer program that increases the efficiency in piping design offices by lightening the burden of looking-up piping information. The program gives you access to a vast knowledge base of pipe, piping components, flanges, valves and piping design data.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری