Xlight FTP Server v2.83 Professional

Xlight FTP Server v2.83 Professional

  • کاربرد : نرم افزاری آسان با کارایی بالا برای راه اندازی سرورهای خانگی با قدرت بالا
  • نسخه :Version 2.83
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : xlightftpd
  • سال تولید : 2014

توضیحات

نرم افزاری آسان با کارایی بالا برای راه اندازی سرورهای خانگی با قدرت بالا می باشد که با آن می توانید سیستم خود را به یک سرور اف تی پی قدرتمند تبدیل کنید و اقدام به ایجاد سرورهای مجازی کنید.

این نرم افزار به دلیل حجم بسیار کم (چیزی در حدود 2 مگابایت) نسبت به امکانات فوق العاده اش در میان کاربران محبوب شده است و همه آن را یک برنامه FTP بسیار قدرتمند می شناسند.

بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور ساخته شده اند به دلیل حجم بالای خود از حافظه CPU استفاده بسیار زیادی می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد اما نرم افزار Xlight FTP Server بدون هیچ گونه فشاری به سی پی یو به کار خود ادامه می دهد.

از ویژگی های نرم افزار فوق می توان به مواردی نظیر امکان ساخت چندین سرور مجازی با استفاده از یک سیستم ، امکان بلوکه کردن آی پی های خطرناک به صورت اتوماتیک ، مدیریت حرفه ای بر پهنای باند مصرفی ، ارسال اتوماتیک پیام اخطار به مدیر سرور در صورت بروز مشکل ، پشتیبانی از اتصال ایمن Ssl اشاره کرد.

Description

Xlight is a Windows FTP and SFTP server to make file transfer secure and easier to use. It is a portable and powerful program with low memory and CPU usage. The server is designed for high performance and can handle thousands of simultaneous FTP connections.

Xlight FTP Server has many useful features and has free edition for personal use. The program is compatible with Windows 2000, XP, Vista, 7, 10, 2003, 2008 and 2012. The following are some of its features:

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری