Bentley STAAD RCDC V8i 4.2.1.3

Bentley STAAD RCDC V8i 4.2.1.3

  • 3.7 (3 رای)
  • کاربرد : نرم افزار طراحی سازه به صورت مدل های سه بعدی
  • نسخه :Version 8i 4.2.1.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems
  • سیستم مورد نیاز : Processor: Intel® or AMD® processor 2.0 GHz or greaterOperating System: Windows 2000, XP, Vista, W
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم‌افزار Bentley STAAD یا STAAD Pro اولین و بهترین نرم‌افزار مهندسی تحلیل و طراحی سازه سه‌بعدی جهان و نقطه پایان جستجوی هر خریدار نرم‌افزار مهندسی سازه است. STAAD.Pro انتخابی حرفه‌ای برای مهندسی سازه در انواع حالت‌های فلز، بتن، چوب، آلومینیوم و فولاد سرد برای طراحی تقریبا هر نوع سازه‌ای از قبیل پلچک، پتروشیمی، تونل، پل، شمع و بسیاری چیزهای دیگر با محیطی انعطاف‌پذیر، با ویژگی‌های حرفه‌ای و استفاده از هر مقیاس داده‌ای در نرم‌افزار می‌باشد.
این نرم‌افزار به مهندسان سازه امکان تحلیل و طراحی تقریبا هر نوع سازه‌ای از طریق محیط مدل‌سازی انعطاف‌پذیر، با ویژگی‌های حرفه‌ای و استفاده از هر مقیاس داده‌ای را می‌‌دهد. محیط مدل‌سازی انعطاف‌پذیر این نرم‌افزار توسط به‌روزترین محیط‌های گرافیکی و پشتیبانی از ۷۰ کد بین‌المللی در هفت زبان در دسترس است.
یک آرایه‌ی پیشرفته‌ی در بردارنده‌ی ویژگی‌های تحلیل و طراحی سازه در این نرم‌افزار از استانداردهای بسیاری برای تحلیل‌های خطی و غیر خطی حرفه‌ای تشکیل شده است. بازدهی این نرم‌افزار در گرو ویژگی حفظ و گردش جریان کاری همراه با به‌کار گیری داده‌های نرم‌افزار است. این نرم‌افزار همچنین توانایی ارتباط یکپارچه با دیگر محصولات این شرکت از قبیل STAAD.foundation ،ProSteel و OpenSTAAD برای تهیه نتایج مورد نظر کاربر را نیز دارد. با استفاده از STAAD.Pro میتوان شاهد میزان افزایش مشتری‌ها و در نتیجه رشد کسب و کار بوده و به طیف گسترده تری از پروژه‌های طراحی سازه در بازارهای جهانی پرداخت.



امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار Bentley STAAD Pro :
قابلیت‌های تحلیل پیشرفته‌ی ارتقایافته شامل:

– تحلیل پیشرفته‌ی کابل: قابلیت تحلیل غیرخطی برای سازه‌های کابلی

– سنجش جرم نامتوازن: پیروی از قانون پیشرفته‌ی پویا برای سنجش جرم نامتوازن

– استفاده از پردازش ابری با استفاده از Bentley CONNECT

کدهای طراحی:

– طراحی AISC 360-10 Torsion

– طراحی Canadian Steel S16-09 شامل ترمیم جریان انتشاری

– ضمایم استاندارد اروپایی و تنظیمات فلزی و بتنی خاص کشورهای مختلف برای طراحی

– بارگذاری لحظه‌ای ارتقایافته

– طراحی پرتو پیشرفته‌ی IS:456 برای سنجش تاثیرات و مقاومت ستون

پیش پردازش:

– ماژول ارتباطی حافظه اصلی. ارتقایافته برای به کارگیری موتور فعلی و یا استفاده به عنوان یک نرم‌افزار مستقل

پایگاه داده‌ها:

– پایگاه داده Brazilian به‌روز شده و جدید شامل آخرین سنجش‌ها و سطوح مخلتف

– ارتباط فولادی UPD منتشر شده توسط SJI

و…

Description

Take your concrete analysis to a new level with STAAD Advanced Concrete Design. Designed by practicing engineers for practicing engineers, STAAD Advanced Concrete Design was purpose-built by our expert partners, S-Cube Futuretech. Maximize your software investment by combining the power of Bentley’s STAAD.Pro analytical engine with robust concrete design. Produce drawings according to global design standards. Design in compliance with India (IS), United Kingdom (GB), Europe (EC), or United States (ACI) design standards.
Design concrete elements, such as beams, columns, and walls in an automated and interactive workflow. Experience full control of your designs by setting individual design parameters.

Quickly produce detailed design drawings for beam line elevations, column line elevations, automatic cross section details, and bar termination geometry. Create individual beam bar bending schedules, column schedule tables and beam schedule tables.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری