CPFD Barracuda VR 17.1.0 Windows

CPFD Barracuda VR 17.1.0 Windows

  • کاربرد : نرم افزاری برای بهینه سازی کردن عملکرد راکتور ها
  • نسخه :Version 17.1.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : barracuda
  • سیستم مورد نیاز : Supported Operating Systems: Windows 7even / 8.x / 10Supported Architectures: 64bit
  • سال تولید : 2017

توضیحات

توسط گروه CPFD Software LLC توسعه داده شده است که پیشرو در زمینه ایجاد برنامه های مهندسی برای پروسه هایی که در راکتور سیالات رخ می دهد، است. آخرین ورژن این برنامه حتی از نسخه های پیشین سریع تر عمل می کند و می توانید آنالیز های پیشرفته تر را در مدت زمان کمتری انجام دهد. هم چنین متد های مدلینگ برنامه به گونه ای بهبود یافته است که راحت تر می توان برای سیستم محدودیت های دلخواه را ایجاد کرد و ظرفیت مدلینگ برای ویژگی های سیال نظیر انرژی جنبشی و دما افزایش یافته است. با آمدن ویرایش جدید این برنامه، می توان شاهد مدلینگ مجازی بهتر راکتور های سیالات بود. صنعتگرانی که کارشان توسعه سیالاتی نظیر گاز ها می باشند می توانند از این برنامه برای آنالیز های پیشرفته و مدلینگ های مجازی استفاده کنند.

هم چنین با این برنامه می توان اوضاع کارخانه را بهینه سازی کرد و عملکرد راکتور ها را بهبود بخشید. در صورت ایجاد مدل های مجازی، شاهد کاهش هزینه ها، طول عمر بیشتر وسایل و تولیدات بیشتر خواهیم بود. این نرم افزار دارای ظرفیت فوق العاده ای در مدل های FBRs می باشد و می تواند به بهینه سازی آن کمک شایانی بکند. بدون این که گستره کار و بزرگی آن اهمیتی داشته باشد. بر خلاف روش های های دیگر CFD، این برنامه از انواع مدل ها پشتیبانی می کند، صرف نظر از تعداد ذرات موجود در سیستم یا اندازه و بزرگی آن ها، چنین ویژگی ای این برنامه را در دیگر نرم افزار های مشابه، خاص می کند.

ویژگی های نرم افزار CPFD Barracuda VR :
پشتیبانی از انواع سیستم ها، بدون محدودیت در اندازه ذرات و تعداد آن ها
بهینه سازی صنایع بزرگ و پیشرفته
ایجاد مدل های مجازی، بدون مشکل
آنالیز های قدرتمند و بسیار سریع

Description

The Barracuda package includes all the features of our Barracuda Virtual Reactor package but without the chemistry models. For hundreds of users who don’t require the modeling of chemical reactions, such as for cold-flow experimental work or to address ubiquitous CFB erosion problems, Barracuda remains the most-efficient and cost-effective means of “seeing inside” their fluidization units. Barracuda has been continually refined over the years to offer greater speed, accuracy and an exceptional graphical user interface (GUI) for modeling particle flows in fluidization units and experiments.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری