LMD VCL Component 2017.0 XE10.2

LMD VCL Component 2017.0 XE10.2

  • کاربرد : یکی از جامع‌ترین کامپوننت‌های دلفی
  • نسخه :Version 2017
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : LMD Innovative
  • سیستم مورد نیاز : Delphi/C++Builder XE8Delphi/C++Builder XE7Delphi/C++Builder XE6Delphi/C++Builder XE5Delphi/C
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مجموعه کامپوننت‌های LMD VCL Complete شرکت LMD Innovative یکی از جامع‌ترین کامپوننت‌های دلفی است که حدود ۵۰۰ کامپوننت برای انواع عملیات‌های مورد نیاز می‌باشد. گروه های کامپوننت تنها بخشی از مجموعه گسترده کامپوننت های موجود است.

LMD-Tools شامل کنترل هایی برای طراحی رابط کاربری متفاوت و برجسته، برنامه نویسی سیستم، کنترل های فایل، برنامه های پایگاه داده ای، اینترنت و وب، چند رسانه ای، متن و متون قالب بندی شده و بسیاری دیگر می باشد.
بیشتر کامپوننت های دیداری از حالت شفاف و تغییر فونت پیشرفته شامل افکت های مختلفی از قبیل توخالی، سه بعدی با پس زمینه های مختلف پشتیبانی می کنند. در نسخه‌های جدید LMD VCL یک مفسر داخلی گنجانده شده که از متن های قالب بندی شده در بسیاری از کنترلرها پشتیبانی می کند.
در مجموع تمام این ابزارهای مجموعه‌ی LMD VCL یک زیربنای استوار برای شما فراهم می کنند. اکثر کامپوننت ها دارای دسترسی سریع به ویرایشگر خصوصیات مهم هستند.
کامپوننت ها از یک سری مجموعه اشیای محدود که در اکثر آنها تکرار می شود استفاده می کنند تا تکرار در کد و حجم آن بیش از نیاز افزایش نداشته باشد. کافیست شما با این کلاس ها برای یکبار آشنا شوید تا از کاربرد گسترده آنها در آینده بهره‌مند گردید.
همیشه کار کردن در حالت تیمی موثرتر است به همین جهت، کامپوننت های LMD VCL طوری طراحی شده که بتوانند در کنار هم به صورت یک تیم بدون نقص کار کنند.



محصولات شامل مجموعه‌‌کامپوننت LMD VCL Complete :
LMD-Tools

LMD ElPack

LMD IDE-Tools

NG Complete



نکات مجموعه‌ی LMD VCL Complete :

– این نسخه کامل است و نیازی به فعال‌سازی ندارد.

– نسخه‌ی ارائه‌شده از ویرایش ۶ تا XE8 دلفی را پشتیبانی می‌کند.

– سورس‌ها، دموها و راهنماهای کامل، همراه این نسخه آورده شده است.

– نسخه‌ی ۲۰۱۵ این مجموعه ارائه شده که درصورت انتشار نسخه‌ی کامل، قرار می‌گیرد.

– فایل دانلودی به بهترین شکل ممکن فشرده شده است.

Description

LMD VCL Complete includes all current LMD Innovative VCL main products including all standalone packs. To review a list of included packages check the feature matrix page.

Actually all features of the following main products are included:

LMD-Tools
LMD ElPack
LMD IDE-Tools
NG Complete
Since LMD VCL 2016 platform release 1-year Subsciption Package is always included with each product. This package contains all features of the standard LMD VCL Complete package plus free major updates (and all completely new VCL packages) released within the subscription period.LMD VCL Complete user with valid subscription can optionally purchase additional access data to the LMD VCL source repository (based on SVN) and use our own utilities to download/create daily builds (check description of LMD DevUtil for more info). Accessing our SVN and using LMD DevUtil a very fast and flexible way of creating packages from the LMD VCL source is possible - anytime with the most current available source.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری