PanSystem 3.4.0 2008

PanSystem 3.4.0 2008

  • نسخه :Version 2008
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Weatherford
  • سال تولید : 2008

توضیحات

ین نرم افزار که حدود 20 سال است در آزمایش چاههای نفتی کاربرد دارد، از روان ترین نرم افزار های این رشته است. به کمک نرم افزار PAN SYSTEM می توان آزمایش مخازن نفت و گاز را که عملکردی کلیدی در افزایش تولید دارد را به راحتی انجام داد. روش این نرم افزار جهت انجام آزمایش تجزیه و تحلیل دقیق، شبیه سازی و ارائه گزارش است.

نرم‎افزار Pansystem توانایی آنالیز، تطابق تاریخچه و طراحی چاه‎آزمایی را دارد که با استفاده از داده های ورودی به نرم افزار که معمولا“ تغییرات فشار و دما بر حسب زمان می باشند، اندازه گیری شده‌اند. با این نرم افزار می‌توان داده‌های مخزنی را پیش‌بینی کرد. اساس محاسبه ، تجزیه و تحلیل اطلاعات بر مبنای روشهای چاه آزمایی مانند Horner Plot و ... می باشد. نرم‎افزار Pansystem محصول شرکت ( Edinburgh Petroleum Services ) است که که البته به تازگی توسط شرکت Weatherford خریداری شده است، از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای تفسیر چاه‌آزمایی به شمار می‌آید. نرم‎افزار Pansystem می‎تواند داده‎های فشار، دبی و زمان مربوط به یک چاه را آنالیز، تجزیه و تحلیل کند.

این نرم افزار در برخی موارد هشدار های به جایی می دهد که عبارتند از :

نفوذ پذیری مخزن اصلی (که گاهی اوقات نزدیک چاه است).

ساختار مخزن در صورتی که در مرزها و دیگر موارد مشکلی وجود داشته باشد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری