GrindEQ Math Utilities 2015

GrindEQ Math Utilities 2015

  • 1.6 (5 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری تخصصی برای تبدیل مایکروسافت ورد به ویرایش لاتکس
  • نسخه :Version 2015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : GrindEQ™ Math Utilities
  • سال تولید : 2015

توضیحات

GrindEQ Math Utilities نرم افزاری تخصصی برای تبدیل مایکروسافت ورد به ویرایش لاتکس و AMS-LaTeX و یا TeX format می باشد. این نوع فرمت به خصوص توسط برنامه هایی نظیر مثماتیکا و متلب قابل فهم می باشد. البته عکس این عمل نیز امکان پذیر است و می توانید فرمت های لاتکس را به فرمت ورد تبدیل نمایید. معادلاتی که با فرمت قدیمی نوشته شده اند را می توانید با ویرایش جدید داشته باشید. امکان ایجاد کردن رفرنس ها و منابع چندگانه در برنامه وجود دارد. این نرم افزار می تواند تصاویری که در فایل ورد شما ذخیره سازی شده است را خارج کند و عکس را به PostScript تبدیل نماید.

در صورت نیاز می توانید سند مورد نظر خود را توسط این برنامه باز نمایید و به طور مستقیم و فوری از آن چاپ بگیرید. با تبدیل ورد به لاتکس، امکان ویرایش معادلات برای شما فراهم می شود و می توانید معادلات را به نحو دلخواه تغییر دهید. از BibTeX bibliographies پشتیبانی می شود و در صورت نیاز، می توانید به جای اینکه کل فایل ورد خود را به لاتکس تبدیل نمایید، تنها بخش به خصوصی از آن که خود برای برنامه تعیین می کنید را عوض نمایید. تفاوتی نمی کند که ورد شما از نوع ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی باشد، هر دو ورژن توسط این نرم افزار ساپورت می شود. در صورت نیاز می توانید به تبدیل های batch و چندتایی نیز بپردازید، یعنی به طور همزمان چند فایل مختلف را تبدیل نمایید.

ویژگی های نرم افزار GrindEQ Math Utilities :
چندین زبان مختلف توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.
امکان تبدیل فایل های ورد به فرمت لاتکس
تبدیل لاتکس به اسناد قابل ویرایش مانند ورد
اگر فایل شما بسیار حجیم و بزرگ است، بهتر از آن را به چند بخش ۶۰ صفحه تبدیل نمایید و سپس عملیات تبدیل را بر روی فایل مورد نظر انجام دهید، زیرا فشار زیادی به پردازنده و رم شما خواهد آمد.

Description

This module converts Microsoft Word documents to LaTeX, AMS-LaTeX, Plain TeX, or AMS-TeX format. Microsoft Equation, old Equation 3.x, and MathType are supported. Works with Microsoft Word and Microsoft Windows.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • حسین
    (20:34)   1396/11/30
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    دوست عزیز. این نسخه 2015 ست نه 2017. فقط هم روی سیستم 32 بیتی جواب میده نه ۶۴ بیت.

    پاسخ مدیریت: ممنون بابت اطلاع رسانی
    اطلاعات اصلاح شد.

بارگزاری