AD Stream Recorder v4.6.0

AD Stream Recorder v4.6.0

  • کاربرد : نرم افزار ضبط صدا از طریق میکروفون
  • نسخه :Version 4.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Adrosoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که خواسته اید صدای خود را از طریق میکروفون ضبط کرده و از آن برای مقاصد خود استفاده نمایید و برای این کار نیز نرم افزار های حجیم مختلفی را امتحان نموده و نتوانسته اید نتایج دلخواه خود را کسب کنید ولی به وسیله این نرم افزار می توانید هر صدایی را که از کارت صدای خود و سیستمتان پخش می شود را با فرمت دلخواه ذخیره کرده و از آن ها برای مقاصد خود استفاده نمایید. AD Stream Recorder که توسط شرکت AdroSoft ارائه شده است نرم افزاری است که قادر به تشخیص، بهینه سازی و ذخیره ی هر نوع سیگنالی است که از طریق کارت صدای سیستم شما همچون صداهای رادیوهای اینترنتی، صدای بازی ها، موزیک ها و … منتشر می شود را به راحتی دریافت و در قالب فرمت های MP3 و WAV و WMA ذخیره نماید. AD Stream Recorder همچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با توجه به منبع پخش صدا بتوانید کیفیت فایل ورودی را تعیین کرده و آن را در بهترین حالت و کیفیت ممکن ذخیره نمایید و از ابزار فوق العاده ی آن مثل برش دهنده ی فایل های صوتی، پلیر اختصاصی آن برای پخش فایل ها، کلیدهای میانبر برای کنترل عمل ضبط کردن و … استفاده نموده و به نتایج دلخواه خود دست یابید.

Description

AD Stream Recorder is a sound record program for Windows. It can digitize, visualize and record any signal connected to your sound card as well as live streaming audio including the Internet radio played by the most popular media players into MP3 and WAV format.
Real-time sound visualization while monitoring and recording enables you to adjust the audio source level and make high quality recordings. AD Stream Recorder features include sound clipping detection, record control with hotkeys, build-in player.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری