Album DS v11.0.6

Album DS v11.0.6

  • کاربرد : پلاگین ساخت آلبوم عکس حرفه ای عروس و داماد
  • نسخه :Version 11.0.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : International SPC
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Album Design پلاگین بسیار حرفه ای برای ساخت آلبوم تحت فتوشاپ به همراه نمونه آلبوم های آماده به همراه افکت می باشد. شما با به کار گیری این پلاگین می توانید به طور مستقیم در فتوشاپ بدون نیاز به هیچ برنامه دیگری آلبوم عروس و فون ایجاد و طراحی کنید. اکثر فون های موجود در بازار با این پلاگین ارزشمند ساخته می شود. این برنامه قدرتمندترین برنامه جهت ساخت فون به صورت PSD و طراحی آلبوم عروس و داماد می باشد. تمامی عکاسان حرفه ای برای طراحی آلبوم و عکس اسپرت به این پلاگین فتوشاپ نیاز دارند و با آموزش کامل و قدم به قدمی که در این محصول گنجانده شده بدون هیچ تجربه ای، شگفت انگیز و کامل ترین آلبوم ها را طراحی می کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Album Design:
- سه هزار فیلتر جدید
- 500 فون آماده و لایه به لایه
- 300 افکت آماده
- روتوش عکس
- قالب های آماد
- اثر های آماده
- 700 آلبوم آماده عروس به صورت لایه به لایه (psd) و ...
- نصب بسیار آسان
- کاربرد آسان
- پشتیبانی هم زمان از تمامی نسخه های فتوشاپ
- و ...

Description

Album Design is the first fast, easy to learn, use, and affordable software full of digital wedding album templates and wide graphic libraries that you as the professional photographer were waiting for.

Album Design is the first plug-in for use with Adobe Photoshop specifically designed to enhance the layout process of your digital photo albums.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری