Altium Vault 3.0.11 build 562

Altium Vault 3.0.11 build 562

  • کاربرد : نرم افزار اتوماسیون اداری
  • نسخه :Version 3.0.11
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Atium
  • سال تولید : 2017

توضیحات

به‌عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد که بتوانند با بهره‌گیری از آن اداره بدون کاغذ را محقق سازند. با این نرم‌افزار مدیران می‌توانند بدون حضور فیزیکی در محل سازمان، در هر لحظه و در هر کجا به نامه‌ها و ارجاعات خود دسترسی داشته و تمامی فرآیندهای سازمان را کنترل نمایند.یکپارچگی با ابزارهای گردش کار از قابلیت‌های منحصر به ‌فرد این نرم‌افزار می‌باشد. با ابزار فرم‌ساز، به‌راحتی فرم‌های اداری و سازمانی مورد نیاز طراحی می‌گردند. افزون بر این، با بهره‌گیری از ابزار گردش کار (workflow)، می‌توان گردش کاری فرم‌ها را تعریف نمود. فرم‌ها به‌طور خودکار بر اساس ساختار سازمانی و یا مسیر تعریف شده از طریق کارتابل به گردش درآمده و در هر مرحله تکمیل می‌گردند.

Description

Altium Limited, a global leader in Electronic Design Automation, native 3D PCB design systems (Altium Designer) and embedded software development toolkits (TASKING), announced the update release of is complete & powerful engineering content management solutions, Altium Vault 2.5

Effectively and efficiently managing design data for an entire electronics product design is challenging work. Files released to a manufacturer need to be completely up to date. Reused design elements should be ones that have a proven track record. Components being designed-in need to be viable for the lifecycle of the product. Components purchased need to be compatible with the original design intent.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • leila
    (08:55)   1397/10/5
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    میشه لطفا در باره نصب لایسنسش توضیح بدید هنگام نصب لایسنسش از signature ایراد می گیره

    پاسخ مدیریت: با سلام؛
    داخل فلدر Crack یک فایل تکست به اسم How To Install هست که طریقه نصب رو کامل توضیح داده، اگر این فایل رو مطالعه کردید و هنوز موفق به نصب نشدید، لطفا از پنل کاربری یک تیکت ثبت کنید و مشکل رو دقیقتر نوضیح بدید تا تیم فنی راهنماییتون کنن.
    موفق باشید.

بارگزاری