Natural Bond Orbital (NBO) 6.0 Win MAC OSX Linux

Natural Bond Orbital (NBO) 6.0 Win MAC OSX Linux

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار کار با مفاهیم شیمیایی و تابع موج های پیچیده
  • نسخه :Version 6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windowns & MACOSX & Linux
  • تولید کننده : NBO
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Natural Bond Orbital نرم افزاری تخصصی به منظور کار با مفاهیم شیمیایی و تابع موج های پیچیده می باشد. ورژن جدید برنامه به گونه ای طراحی شده که با الگوریتم های طبیعی کار کرده و با حل معادله شرودینگر برای تابع موج الکترون ها، به بررسی الگو های شیمایی و داد و ستد های الکترونی می پردازد. از آنجایی که NBO ها، رابطه تناتنگ و نزدیکی با ساختار لوییس و خواص ان دارند، این نرم افزار لینکی مستقیم بین NBO ها و مفاهیمی مانند والانس و پیوند ایجاد می نماید. در Natural Bond Orbital می توانید به سادگی شرایط محیطی ملوکولی را از سیستمی، به سیستمی دیگر انتقال دهید، بدون اینکه مشکلی برای شما پیش بیاید.

NBO ها در حقیقت برای درک مفاهیم مفاهیم پیوند پیوندی مداری توسط پائولی پیشبینی شدند. بر خلاف مفاهیم کلاسیکی که به سیستم مدار اتم می پردازد و با معادلاتی که مشتقات حرکت بار الکتریکی در آن ظاهر می شود کار می کند، این نرم افزار با استفاده از مفاهیم زیبای فاز کوانتومی و … که جواب های دقیق تری مطابق با تجربه به ما می دهند کار می کند. این نرم افزار، برنامه ای جامع و سازگار با انواع شرایط می باشد که می تواند برای آنالیز های پیشرفته به کار گرفته شود. با وجود الگوریتم های پیشرفته در این برنامه، می توانید تا اندازه زیادی در زمان و وقت خود صرفه جویی نمایید. Natural Bond Orbital کاملا در ساختار های الکتریکی به شکل یک پارچه و با دقت عمل می نماید.

ویژگی های نرم افزار Natural Bond Orbital :
الگوریتم های پیشرفته مطابق معادله شرودینگر
بررسی مفهوم ساختار های شیمیایی
کار کردن با مفاهیم فازی
صرفه جویی در زمان و وقت

Description

In quantum chemistry, a natural bond orbital or NBO is a calculated bonding orbital with maximum electron density. The NBOs are one of a sequence of natural localized orbital sets that include "natural atomic orbitals" (NAO), "natural hybrid orbitals" (NHO), "natural bonding orbitals" (NBO) and "natural (semi-)localized molecular orbitals" (NLMO). These natural localized sets are intermediate between basis atomic orbitals (AO) and molecular orbitals (MO):

Atomic orbital → NAO → NHO → NBO → NLMO → Molecular orbital
Natural (localized) orbitals are used in computational chemistry to calculate the distribution of electron density in atoms and in bonds between atoms. They have the "maximum-occupancy character" in localized 1-center and 2-center regions of the molecule. Natural bond orbitals (NBOs) include the highest possible percentage of the electron density, ideally close to 2.000, providing the most accurate possible “natural Lewis structure” of ψ. A high percentage of electron density (denoted %-ρL), often found to be >99% for common organic molecules, correspond with an accurate natural Lewis structure.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری