تاریخچه بازی های کامپیوتری از ابتدا تا الان‎

تاریخچه بازی های کامپیوتری از ابتدا تا الان‎

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 26

توضیحات

اولین بازی الکترونیکی شناخته شده دستگاه Cathode-Ray Tube نام دارد که در سال 1948 توسط Thomas T.Goldsmith Jr. and Estle Ray Mann تهیه گردیده است. این دستگاه از vacuum tubes استفاده میکرد و برای شناخت و هدفگیری هدفها به کار میرفت که در نوع خود پیشرفت بزرگی به حساب میرفت. برنامه هایی همچون Christopher Strachey و OXO نیز جزء اولین برنامه های سیمولاتور کامپیوتری بودند. با این حال، اولین بازی واقعی کامپیوتری در سال 1958 و در تکنولوژی Oscilloscope تهیه شده است. William Higinbotham، این بازی را تهیه نمود و نام ان Tennis For Two بود. این بازی در لابراتوار Brookhaven National Laboratory به نمایش گذاشته شد. این بازی به صورت 2 نفره و بسیار ساده بود. نفر اول باید یک زاویه را انتخاب کرده و با کلید انرا به سمت دیگر بیندازد و نفر دوم نیز همینکار را نجام دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری