ابلسافت ریکوردیفای / Abelssoft Recordify 2017 v2.12

Abelssoft Recordify 2017 v2.12
ابلسافت ریکوردیفای

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت موسیقی
  • نسخه :Version 2.12
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار مدیریت موسیقی است. این نرم افزار با امکاناتی که دارد ، این امکان را به شما می دهد تا پلاگین های جدید آهنگسازی را روی این نرم افزار نصب کرده و آهنگ هایی با کیفیت بالا منتشر کنید. این نرم افزار که به تازگی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند ،. Abelssoft Recordify کاملا رایگان بوده و نیاز به خرید لایسنس نمی باشد. Abelssoft Recordify توسط کمپانی معروف انگلیسی در سال 2016 برای اولین بار منتشر شده است. این نرم افزار کاملا انگلیسی بوده و قادر به استفاده از زبان های دیگر را ندارد.

Description

Download Online Music For Free
Music from streaming services is very popular, but unfortunately the free versions don't let you save the music offline. Recordify has been developed exactly for this. It works like live recording and saves the music as MP3 or FLAC files. It's brilliant!
Supports Streaming Services
Recodify was developed to save music from all the popular music streaming services in high quality.
Record everything
With the additional recording function, you can also record anything else that is being played on your PC speakers. Chrome or Firefox required.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری