FWSim Fireworks Simulator Pro v2.3.2.100

FWSim Fireworks Simulator Pro v2.3.2.100

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ساخت نمایش آتش بازی
  • نسخه :Version 2.3.2.100
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Lukas Trötzmüller
  • سیستم مورد نیاز : A graphics card from 2003 or newer with 64 MB RAM. Radeon X300, X550, X600 and X1150 (released in 20
  • سال تولید : 2017

توضیحات

آتش‌بازی یا پیروتکنیک کاری تفریحی و نمایشی است که در برخی از کشورها در جشن ها و شادمانی‌ها انجام می‌گیرد. در ساختن ابزار آتش‌بازی، مواد منفجره ضعیف به کار می‌رود. در برخی از کشورها مسابقات آتش‌بازی برگزار می‌شود و سازندگان و طراحان فشفشه می‌کوشند که با ایجاد شکل‌های ابتکاری و ترکیب رنگ‌ها و جلوه‌های ویژه انفجارهای تماشایی و نوینی بیافرینند. آتش‌بازی در چین پیشینه زیادی دارد و گواهی از آن در آثار مربوط به سلسله هان (پیش از میلاد مسیح) در دست است. اختراع باروت فن و هنر آتش‌بازی را گسترده‌تر کرد. به طوری که آتش بازی یکی از رسوم دیرینه ی چینی هاست. در ایران آتش‌بازی‌هایی از سوی نهادهای حکومتی و شهرداری ها در عیدها جشن‌های رسمی و مذهبی انجام می‌گیرد. در چهارشنبه سوری نیز مردم خود به آتش‌بازی می‌پردازند. در طول زمان هنر آتش بازی پیشرفت زیادی داشته است امروزه با استفاده از گرد منیزیم و آلمینیوم و دیگر فلزات نور های رنگی خیره کننده ای در آتش بازی ها ایجاد می کنند. FWsim نرم افزاری فوق العاده جالب و کارآمد برای ساخت نمایش آتش بازی است.
FWsim نرم افزاری برای ساخت نمایش آتش بازی به صورت مجازی و به همراه صدای واقعی آن است. در این نرم افزار می توانید از همه ی آیتم های مورد علاقه ی خود مانند انفجارهای پر سر و صدا، ستاره ای، آبشاری و دیگر موارد استفاده کنید و در پایان از حاصل کار و طراحی خود یک ویدئوی HD بسازید.

ساخت آتش بازی ساده و سه بعدی، رندر سه بعدی به همراه افکت های روشن کننده ی زمین و درخشش شعله، امکان ویرایش آتش با خطوط آتشین در همه ی جهات و صداهای واقعی ضبط شده با کیفیت استریو در این نرم افزار پیش دست شماست تا آتش بازی فوق العاده زیبایتان را بسازید و از آن لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FWsim:
- شبیه سازی آتش بازی های حرفه ای در سه بعد
- ساخت آتش بازی ساده و سه بعدی، رندر سه بعدی به همراه افکت های روشن کننده ی زمین و درخشش شعله
- امکان ویرایش آتش با خطوط آتشین در همه ی جهات و صداهای واقعی ضبط شده با کیفیت استریو
- امکان خروجی گرفتن از ویدئوی ساخته شده در فرمت ویدئویی HD، سازگار با یوتیوپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

FWsim is an efficient and useful tool that helps you to easily create and personalize your own fireworks.

You can combine any components (e.g. bursting charges, burning stars, tails, crackling and ascent effects) to build almost any pyrotechnic article. You can create HD videos from your fireworks (e.g. for YouTube).
Here are some key features of "FWsim":
- Simulates both consumer fireworks and professional fireworks in 3D
- High-quality 3D rendering with glow effects and ground lighting
- Fireworks Display Editor with multiple firing lines in any directions
- Real recorded sounds in stereo
- Smooth HD video export, compatible with YouTube

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری