مستند لمس خلاء / Touching the Void 2004

مستند لمس خلاء Touching the Void 2004

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • : Kevin Macdonald
  • کشور / سال: 2004
  • کیفیت : 1920 x 1080 / 23 fps
  • زمان : 01:46:22

توضیحات

در نیمه‌های دهه ۸۰ ، دو کوه نورد جوان تلاش کردند به قله Siula Grande در پرو صعود کنند ، تلاشی که بارها انجام شده بود ولی هرگز به نتیجه نرسیده بود. در حالی که شخصی در کمپ اصلی مراقب اوضاع بود ، سایمون و جو برای فتح کوه عازم شدند. قله را فتح کردند ولی هنگام بازگشت جو می افتد و پایش می شکند. با این وجود آن دو ادامه می دهند . سایمون با یک طناب جو را حدود ۳۰۰ متر پایین می فرستد سپس خود به او ملحق می شود و به این شکل راه خود را ادامه می دهند. اما وقتی جو با طناب در هوا معلق است و نمی تواند خود را به گونه ای به کوه برساند ، سایمون ناچار به بریدن طناب می شود. جو داخل یک شکاف عمیق می افتد و سایمون که تصور می کند جو مرده است ، به راه خود ادامه می دهد. جو با برخورد به یک برآمدگی در شکاف از سقوط جان سالم به در می برد. دراین مستند شاهد جزیات نجات او از مرگ خواهید بود.

Description

In 1985, two young climbers, Joe Simpson (Brendan Mackey) and Simon Yates (Nicholas Aaron), set out to be the first to reach the summit of the Siula Grande in the Peruvian Andes. They succeed, and the two embark on the treacherous descent down the mountain -- only to meet with disaster when Simpson breaks his leg in a fall, leaving Yates to lower him the rest of the way with ropes. When a storm threatens both their lives, Yates must decide whether to cut the rope and risk Simpson's likely death.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری