آوتودسک مودفلو / Autodesk Moldflow Adviser 2018.1 Update 1

Autodesk Moldflow Adviser 2018.1 Update 1
آوتودسک مودفلو

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و تولید قالب‌های تزریق پلاستیک
  • نسخه :Version 2018.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Moldflow Adviser Ultimate یکی از محصولات پر طرفدار شرکت Autodesk بوده که به طور تخصصی برای طراحی و تولید قالب‌های تزریق پلاستیک توسعه یافته است. این نرم افزار امکانات بسیاری در زمینه طراحی سه بعدی و Dual Domain دارد و به مهندسین این امکان را می‌دهد تا بتوانند در زمانی کوتاه، طراحی‌هایی قوی داشته و هزینه‌های خود را تا حد چشم گیری کاهش دهند.

این نرم افزار به طور تخصصی برای طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک و مدل‌های استاندارد قالب‌گیری طراحی شده است. این نرم افزار یک Advisor پیشرفته دارد که در سه زمینه طراحی، نتیجه و هزینه راه‌کارهای بسیاری را به مهندسین پیشنهاد می‌دهد. با کمک این نرم افزار می‌توان عیوب طراحی را حذف کرد، رفتار واقعی قالب‌ها را شبیه سازی نمود و در نهایت هزینه تولید را بسیار پایین آورد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Autodesk Moldflow Adviser Ultimate:
- امکانات پیشرفته طراحی صنعتی برای طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک
- طراحی مدل‌های استاندارد
- مش بندی هم به صورت سه بعدی و هم Dual Domain
- بهره‌گیری از Adviser هوشمند جهت ارائه پیشنهادات در زمینه‌های طراحی، نتایج و هزینه
- قابلیت شبیه سازی فرآیندهای تزریق پلاستیک به طور غیر پیشرفته
- بهبود طراحی‌های انجام شده و کاهش هزینه‌های تولید
- آسان بودن کار با نرم افزار و مناسب مهندسین تازه وارد

Description

Autodesk Simulation Moldflow software provides simulation tools for injection mold design, plastic part design, and the injection molding design process. Autodesk Moldflow software helps reduce the need for costly physical prototypes, avoids potential manufacturing defects, and helps bring innovative products to market faster.
Moldflow Adviser, available in 3 versions, provides manufacturability guidance and directional feedback for standard part and mold designs. Moldflow Insight, also available in 3 versions, provides definitive results for flow, cooling, and warpage along with support for specialized molding processes. Moldflow Flex, available by annual subscription, provides a complete set of simulation tools with both local and cloud-based solving options.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری