بنتلی کانتکست کپتشر / Bentley ContextCapture Center v4.4.5.40 x64

Bentley ContextCapture Center v4.4.5.40 x64
بنتلی کانتکست کپتشر

  • کاربرد : نرم افزار ساخت مدل‌های سه بعدی از روی عکس
  • نسخه :Version 4.4.5.40
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Incorporated.
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ContextCapture Center محصول شرکت قدرتمند Bentley یک نرم افزار طراحی و ساخت مدل‌های سه بعدی است که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده و قابلیت‌های بسیاری به آن افزوده شده است. این نرم افزار قادر است با استفاده از عکس‌های معمولی از یک جسم ثابت، مدل سه بعدی آن جسم را بسازد؛ برای کار با این نرم افزار فقط کافی است تا از یک جسم ساکن در جهت‌های مختلف عکس‌های متعددی تهیه کنید و سپس تمامی عکس‌ها را وارد برنامه کنید و اجازه دهید برنامه عکس‌های وارد شده را آنالیز کند، در نهایت به شما مدل سه بعدی ساخته شده را ارائه خواهد کرد و می‌توان از آن خروجی گرفت و در سایر نرم افزارهای سه بعدی از آن استفاده کرد.

این نرم افزار همچنین شامل نرم افزار قدرتمند Acute3D نیز می‌شود یک یک نرم افزار پیشرفته آنالیز و بررسی مدل‌های سه بعدی است. این نرم افزار قادر است تا با مطالعه دقیق فایل‌های سه بعدی، اطلاعات کاملی از آن در اختیار شما قرار دهد. این نرم افزار برای اندازه گیری، آنالیز و مطالعه مدل‌های سه بعدی کاربرد دارد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley ContextCapture Center:
- ساخت پیشرفته مدل‌های سه بعدی
- تبدیل عکس‌های معمولی به مدل‌های سه بعدی
- ساخت آبجکت‌های سه بعدی با کیفیت‌های بالا
- مطالعه، آنالیز و ویرایش مدل‌های سه بعدی
- خروجی گرفتن در قالب فرمت‌های استاندارد
- سادگی کار با نرم افزار و بدون نیاز به دانش فنی بالا

Description

Bentley ContextCapture Center is a new solution developed on the basis of the former Smart3DCapture technology, a software solution allowing to produce high resolution 3D models from simple photographs, without any human intervention.
The principle of ContextCapture is to analyze several photographs of a static subject, taken from different viewpoints, and to automatically detect pixels corresponding to a same physical point. From many such correspondences, relative orientations of photos and accurate 3D shape of the scene can be inferred.

ContextCapture solves this problem with cutting edge photogrammetry, computer vision and computational geometry algorithms fulfilling industrial-quality requirements in terms of precision, scalability, efficiency, usage, robustness and interoperability.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری