آنتی ملویر / GridinSoft Anti Malware 3.1.16

GridinSoft Anti Malware 3.1.16
آنتی ملویر

  • کاربرد : حذف ویروس و تروجان
  • نسخه :Version 3.1.16
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : GridinSoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه جدید و مفید در زمینه حذف و از بین بردن بدافزارها،ابزارهای جاسوسی مختلف و تبلیغات های مزاحم،کی لاگرها،ربات ها،کرم ها و غیره می باشد. با موتور قدرتمندی که در این برنامه است تمامی برنامه های مخرب را شناسایی و از بین ببرید. این برنامه های مخرب ممکن است به سیستم شما آسب بزنند و بدون کمترین مشکلی برای سیستم و کندی آن حذف نمایید. برنامه Gridinsoft Anti-Malware که سه روش متفاوت را برای نابود کردن بدافزارها اعمال می کند و با اسکن دقیق قابلیت سفارشی کردن اسکن با روش های جدید و حرفه ای دارد.

Description

GridinSoft Anti-Malware targets many kinds of threats and nuisances on your Windows PC, including malware, adware, and PUPs. Anti-Malware’s full-system scan finished faster than competitor tools’ quick scans and flagged more items for removal, including many PUPs that, if not actual threats, can be tossed safely.
Features:
Agile and Powerful
Eliminates any sneakiest malware with ease. GridinSoft Anti-Malware helps in difficult cases where well-known
and complicated antivirus products
get stuck.
Easy to use
User-friendly, beautiful and simple Anti-Malware interface. Defeat malwares within few clicks instead of long-lasting and really boring manual
procedures.
High-speed system scan
No slowdowns in your system in proactive mode. Slow computers are really annoying, as well as with anti malware
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری