Tormach PathPilot 2017 v1.9.8

Tormach PathPilot 2017 v1.9.8

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و کنترل ماشین های تولیداتی Tormach CNC
  • نسخه :Version 1.9.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Tormach
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Tormach PathPilot نرم افزاری برای مدیریت و کنترل ماشین های تولیداتی Tormach CNC می باشد که امکانات زیادی را به کاربر ارائه می نماید. این برنامه با تمامی نسخه های قبلی سخت افزار از تولیدات PCNC mills سازگار می باشد. شروع کار این برنامه به سال های ۱۸۸۹ باز می گردد. پروژه این برنامه در طول سال ها دست خوش تغییرات چشم گیری شده است و قابلیت های آن بیش از نسخه های قدیمی شده است، از پروژه های قابل توجهی که می توان به آن ها اشاره کرد، EMC2, LinuxCNC در این لیست جای دارند.

در ورژن جدید این برنامه می توانید عکس نیز اضافه نمایید، البته زمانی که فرمان در M00 یا M01 داشته باشد و هم چنین محتوای نام فایل عکس مورد نظر به علاوه پسوند فایل مربوطه باشد. برخلاف دیگر نرم افزار های این شرکت، Tormach PathPilot به منظور کنترل دقیق حرکت CNC توسعه یافته است. Tormach PathPilot تنها یک نرم افزار نیست، بلکه Hardware اختصاصی که به اصطلاح به آن inside the box می گویند را نیز شامل می شود.

ویژگی های نرم افزار Tormach PathPilot :
رابط کاربری پیشرفته برای کنترل های صنعتی و تخصصی
دارای Hardware اختصاصی Inside The Box
امکان اضافه کردن عکس با دستور های خاص
بهینه سازی شده به منظور کنترل حرکت های CNC

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری