Bentley Substation V8i SS8 v08.11.13.140 Update 2

Bentley Substation V8i SS8 v08.11.13.140 Update 2

  • کاربرد : نرم افزار طراحی سه بعدی زیرساخت ساب استیشن های الکتریکی
  • نسخه :Version 08.11.13.140
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Inc
  • سیستم مورد نیاز : OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista, or Windows 7 (32-bit version or 64-bit version)Supported D
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شرکت بنتلی سیستمز (Bentley Systems) تولید کننده ی نرم افزارهای مفهومی است. محصولات ارائه شده توسط بنتلی، تمامی زمینه های مختلف شامل جاده ها، پل ها، ریل و ترانزیت، فضاهای باز، کارخانه ها، ساختمان ها، تولید نیرو، معدن کاری و فلزات، نفت و گاز، آب و فاضلاب، صنایع برق و گاز، ارتباطات، و ثبت و توسعه زمین را دربرمی گیرد که این امکان را می دهد تا یک پروژه را به صورت کاملا یکپارچه به پیش برد و تحویل داد. این امر موجب تسهیل نحوه ی همکاری گروه های اجراکننده ی یک پروژه می شود.
Bentley Substation محصول قدرتمندی از این شرکت است که برای طراحی تا 30 درصد سریع تر زیر ساخت ساب استیشن، توسعه داده شده است. این نرم افزار برای طراحی الکتریکی و فیزیکی یکپارچه برای راه اندازی پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اهرم های منحصر به فرد این نرم افزار یک مدل هوشمند اطلاعات است که امکان طراحی سه بعدی یکپارچه سیستم های فیزیکی و الکتریکی را فراهم می کند. با استفاده کردن از این نرم افزار نتایج به دست آمده دارای ارورهای کمتر بوده و دوباره کاری کمتر شده و کاهش چشمگیری در تهیه پیش نویس های دستی به وجود خواهد آمد. می توان نرم افزار Bentley Substation را با دیگر محصولات بنتلی از جمله طراحی، شبیه سازی، همکاری و مدیریت عملکرد دارایی، به کار بست تا بتوانید به سرعت پروژه را به اتمام رسانده، قابلیت اطمینان کار را بالا برده و هزینه های عملیاتی ساب استیشن های الکتریکی را کاهش دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Bentley Substation:
- طراحی زیرساخت با افزایش سرعت سی درصدی
- طراحی الکتریکی و فیزیکی یکپارچه برای راه اندازی سریع پروژه ها
- دارای اهرم های منحصر به فرد که یک مدل هوشمند اطلاعات هستند که طراحی سیستم های فیزیکی و الکتریکی سه بعدی یکپارچه را فراهم می کنند
- ارورهای کمتر در نتایج به دست امده
- کمتر شدن دوباره کاری ها
- کاهش چشمگیر در تهیه پیش نویس های دستی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Productivity is critical for the utilities, power generation owner-operators, and engineering organizations who design, construct, and upgrade electric substations. Increasing power demand, aging infrastructure, new reliability regulations, and a shortage of qualified human resources are straining the industry’s ability to keep pace.
Bentley Substation V8i addresses this industry challenge by accelerating substation design up to 30 percent. Bentley Substation uniquely leverages an intelligent information model to provide integrated 3D physical and electrical systems design. The result is fewer errors, less rework, and a dramatic reduction in manual drafting.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Salim Ahmad Ali
    (15:38)   1397/9/17
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    It does not work!!

    پاسخ مدیریت: با سلام؛
    نرم افزار یک بار نصب و بررسی شد و مشکلی پیدا نشد.
    حتما قبل از نصب SQL Express رو نصب کنید و بعد از نصب نرم افزار 2 تا فایل DLL داخل فولدر کرک رو توی محل نصب، کپی و با DLL های اصلی ریپلیس کنید تا نرم افزار اجرا بشه.
    با آرزوی موفقیت

بارگزاری