Devart Entity Developer 6.1.311

Devart Entity Developer 6.1.311

  • کاربرد : نرم افزار برنامه نویسی بین پایگاه داده ها
  • نسخه :Version 6.1.311
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Devart Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ORM مخفف Object-Relational Mapping و یا Object Relationship Model، یک روش برنامه‌نویسی برای تبدیل مدل رابطه‌ای یک پایگاه داده به مدل شی‌گرا و برعکس می‌باشد؛ درواقع ORM‌ نقش یک مترجم را بین زبان برنامه‌نویسی و دیتابیس‌های رابطه‌ای ایفا می‌کند. ابزارها و نرم‌افزارهای مختلفی برای طراحی ORM وجود دارد که Devart Entity Developer یکی از آن‌هاست. این ابزار یک طراح قدرتمند ORM برای LinqConnect ،NHibernate ،ADO.NET Entity Framework و LINQ to SQL می‌باشد. روش‌ها و رویکردهای Model-First و Database-First برای تولید کد، در این ابزار قابل استفاده است؛ روش‌های جدید پیاده‌شده در این ابزار، ساده‌تر شدن و سرعت‌بخشیدن به عملیات ایجاد ORM را در پی داشته و امکان طراحی و توسعه‌ی انواع نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر پایگاه‌های داده را فراهم کرده است.



امکانات و ویژگی‌های برنامه‌ی Devart Entity Developer :
– محیط کاربری ساده و سریع

– امکان ایجاد ویرایش مدل‌های ویژوال بدون نوشتن کد XML

– ابزار تولید کد قدرتمند

– بررسی صحت و درستی کد تولیدشده

– بهینه‌شده برای کار با مدل‌های بزرگ

و…

Description

Entity Developer is a powerful ORM designer for ADO.NET Entity Framework, NHibernate, LinqConnect, Telerik Data Access, and LINQ to SQL. You can use Model-First and Database-First approaches to design your ORM model and generate C# or Visual Basic .NET code for it. It introduces new approaches for designing ORM models, boosts productivity, and facilitates the development of database applications.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری