Eclipse for PHP Developers Oxygen x86

Eclipse for PHP Developers Oxygen x86

  • کاربرد : نرم افزار محیط برنامه نویسی پی اچ پی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Eclipse Foundation
  • سال تولید : 2017

توضیحات

زبان برنامه نویسی پی‌اچ‌پی یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌است و در رایج ترین حالت، کدهای آن توسط یک سرور وب که نرم‌افزار پی‌اچ‌پی بر روی آن نصب باشد، تفسیر می‌شوند.
Eclipse for PHP Developers یک محیط توسعه قدرتمند برای برنامه نویسی به زبان PHP فراهم نموده است.
در واقع این بسته یک ابزار ضروری برای توسعه دهندگان PHP است که علاوه بر پشتیبانی از پی اچ پی، Git client, Mylyn و ویرایشگر هایی برای JavaScript, HTML, CSS و XML را شامل می شود.

محتویات Eclipse IDE for php Developers:
- Eclipse Git Team Provider
- JavaScript Development Tools
- Mylyn Task List
- PHP Development Tools (PDT)
- Eclipse XML Editors and Tools

این محیط توسعه، روند جدیدی را در پیش گرفته است. وقتی این محیط را به صورت معمولی و عادی دانلود کنید امکانات بسیاری در اختیارتان قرار نمی دهد و حتی روند برنامه نویسی ویژوال (مثل طراحی فرم و ...) را ندارد و حتی برنامه نویسی تحت وب و خیلی از گزینه ها را پشتیبانی نمی کند. اما در عوض این سیستم طی روند جدیدی به افراد اجازه می دهد تا اجزا و افزودنی های خاص خودش (Plug-In) را نوشته و از آن استفاده کنند. اما خبر بهتر آن که گروه توسعه دهنگان این IDE پلاگین های مورد نیاز را هم به صورت جداگانه نوشته و برای دانلود به صورت رایگان گذاشته اند.

Description

Eclipse IDE for php Developers is The essential tools for any PHP developer, including PHP language support, Git client, Mylyn and editors for JavaScript, HTML, CSS and XML.

This package includes:
- Eclipse Git Team Provider
- JavaScript Development Tools
- Mylyn Task List
- PHP Development Tools (PDT)
- Eclipse XML Editors and Tools

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری