Schlumberger Petrel 2015 Plugins

Schlumberger Petrel 2015 Plugins

  • کاربرد : نرم افزاری یکپارچه برای مطالعه و حل کلیه چالش های زیرزمینی
  • نسخه :Version 2015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Schlumberger
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Schlumberger Petrel نرم افزاری یکپارچه برای مطالعه و حل کلیه چالش های زیرزمینی شامل تفسیر اطلاعات لرزه نگاری و شبیه سازی مخزن می باشد. این نرم افزار، فرآیند یکپارچه ای برای توسعه و پایش مدل استاتیک و دینامیک مخزن فراهم کرده که بدین ترتیب کلیه مشکلات ارتباطی بین نرم افزارهای مختلف برای تهیه و توسعه مجزای این مدل ها مرتفع شده و از عدم تطابق داده های ورودی در هر مرحله و یا از دست رفتن آنها در هنگام تبادل داده ها که در هنگام استفاده از نرم افزارهای مختلف اتفاق می افتد جلوگیری می کند.

ویژگیهای نرم افزار Schlumberger Petrel :
– تمام ابزارهای لازم از تفسیر لرزه نگاری تا شبیه سازی مخزن در یک نرم افزار یکپارچه مجتمع شده که این موضوع تمامی مشکلات import/export داده ها بین نرم افزارها را مرتفع می سازد.

– قابلیت بسیار قوی نمایش ۳ بعدی داده ها

– قابلیت به روزرسانی بسیار سریع در هنگام ورود داده های جدید برای اخذ تصمیمات سریع تر و مطمئن تر

– قابلیت copy/paste نتایج و داده ها در هر گونه برنامه تحت ویندوز برای تهیه ساده وسریع گزارشات متنوع

– دارای رابط گرافیکی کاربر پسند با قابلیت undo/redo و ذخیره سازی تاریخچه مدل برای استفاده و یادگیری آسان تر

ماژول های نرم افزار Schlumberger Petrel :
– ژئوفیزیک

– زمین شناسی

– مهندسی مخزن

– مهندسی چاه

– نمایشگر داده ها و نتایج

قابلیتهای نرم افزار Schlumberger Petrel :
همکاری و ارتباط دیسیپلین های مختلف

مدت زمانی از فهم این موضوع که یکپارچه سازی امری ضروری وحیاتی است می گذرد با این حال یکپارچه سازی داده ها تنها شروع کار بوده و برای داشتن بینش دقیق از مخازن با ساختارهای پیچیده نیاز به یکپارچه سازی فرایندهای کاری میباشد. این موضوع منجر به حفاظت و جذب اطلاعات از اکتشاف تا تولید و یا بعبارتی از مدل کننده های سیستم های نفتی تا مهندسی مخزن و فراتر از آن بوده و منجر به این موضوع خواهد شد که همگی بینش مشترکی از مخزن زیرزمینی خوهند داشت. چه در صورتیکه کاربر در حال کار بر روی اکتشاف چاه های آب های عمیق می باشد و چه در حال تهیه برنامه جامعه حفاری در سنگ های shale است، petrel قابلیت گردشکار بصورت چند دیسیپلینی را فراهم می کند.

دسترسی ساده و آسان به علوم مختلف

در گذشته کاربرد مناسب و صحیح علوم به معنای تهیه و استفاده برنامه های کاربردی متفاوت و جداسازی و ایزوله کردن علوم متفاوت از یکدیگر بود. Petrel طیف وسیعی از علوم شامل مدسازی مخزن تا پردازش کامپیوتری در prestack و مدلسازی به کمک تطابق تاریخچه را گرد هم آورده و علاوه بر آن framework توسعه نرمافزار petrel به نام ocean امکان استفاده از قابلیت های درونی و موجود petrel برای توسعه بیشتر و استفاده از آن را در اختیار تیم های توسعه دهنده قرار داده است.

افزایش بهره وری گردش کار

با توجه به نیاز روز افزون صنعت به افزایش بازدهی مخازن پیچیده، افزایش بهره وری امری ضروری و حیاتی می باشد. نرم افزار petrel از گردش کار تکرارپذیر و خودکار برای دستیابی به بهترین اقدامات/خروجی های کاربردی به منظور به اشتراک گذاری آنها در کل سازمان پشتیبانی می کند. داده های جدید به آسانی در مدل ها لحاظ شده که این موضوع منجر به به روز بودن همیشگی مدل های موجود از مخازن زیر زمینی می شود. آنالیز عدم قطعیت و بهینه سازی گردش کار امکان بررسی و تست حساسیت پارامترها و آنالیز سناریوهای مختلف می شود. استودیوی جدید بهره وری را بافراهم کردن بانک های اطلاعاتی که امکان دسترسی چندین کاربر را فراهم می کنند و قابلیت کار بر روی مدل را به صورت مشترک در سطح سازمان فراهم میکنند، افزایش دادهاست

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری