VRayScatter v4.445 For Maya 2014-2017

VRayScatter v4.445 For Maya 2014-2017

  • کاربرد : پلاگین ایجاد و پراکنده کردن دنباله ای از کپی های متعدد یک آبجکت در مایا
  • نسخه :Version 4.445
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : iCube R&D Group
  • سیستم مورد نیاز : OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, all 32 and 64 bit User must have local administrator right
  • سال تولید : 2017

توضیحات

VRayScatter امکانی را به V-Ray می دهد تا بتوان مجموعه ای بزرگ از اشیاء مختلف (آبجکت هایی مانند درخت، گیاه و ...) را به صورت دنباله دار ایجاد نمود به عنوان مثال با استفاده از این پلاگین می توان ناحیه ی جنگلی عظیم یا شهرهایی بزرگ را که شامل بی نهایت ساختمان می شوند را تنها با چند کلیک ایجاد کرد. انجام این کار با VRayScatter بسیار سریع تر از گذشته انجام می شود و زمان رندرینگ به اندازه قابل توجهی کاهش می یابد و این فرآیند -یعنی ایجاد کپی های متعدد از یک آبجکت- با مدیریت بهینه ی استفاده از RAM و سایر منابع سیستمی همراه خواهد بود تا رندرینگ سریع و بی دردسری را تجربه کنید. استفاده از تکنیک و ابزارهای خاص مانند VRayScatterTexture، کاربر را قادر می سازد تا به صورت رندوم به هر آبجکت رنگی اختصاص دهد (به عنوان مثال به گیاهان و درختان جنگل طیف رنگی سبز اعمال کند) و بدین صورت صحنه هایی طبیعی تر را خلق کند.

قابلیت های کلیدی پلاگین VRayScatter:
- ایجاد و پراکنده کردن دنباله ای عظیم از VRayProxy در سطح
- ایجاد کپی های زیادی از یک آبجکت به صورت سری
- رندر سریع و استفاده بهینه از رم
- تغییر رندم آبجکت ها (با تغییر مقیاس/اندازه و چرخش/زاویه)
- توزیع از اشیاء بر اساس نقشه های بیت مپ یا رویه ای (procedural maps)
- پیش نمایش بلادرنگ محل آبجکت ها
- پشتیبانی از VRayProxy متحرک
- ابزار VRayScatterTexture
- و ...

Description

VRayScatter let VRay to generate huge amount of objects in array. Never before within 3ds max user could create scenes with millions objects. With VRayScatter user is able to create huge forest areas or even a city with uncountable amount of buildings in two clicks. Quick rendertime generation of objects with optimized RAM management makes process of scene creation as easy as ABC.

Integrated special procedural map VRayScatterTexture allow to define random color for every objects in the array for pure realistic effect. VRayScatterTexture can be used any object in the scene also.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری