دیکشنری تصویری فرانوسوی به انگلیسی / French English Visual Bilingual Dictionary

دیکشنری تصویری فرانوسوی به انگلیسی French English Visual Bilingual Dictionary

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 359

توضیحات

ثابت شده است که استفاده از تصاویر کمک به شایانی در درک و نگهداری اطلاعات دارد. با کار کردن با این اصل، این دیکشنری دو زبانه تصویری یک محدوده مناسب از لغات کاربردی و مفید را در دو زبان رایج اروپایی برای شما زبان آموزان عزیز فراهم آورده است.

دیکشنری که در پیش روی شما است اکثر جنبه های زندگی روزمره انسان را به تفصیل پوشش میدهد، از رستوران ها گرفته تا اماکن ورزشی، از خانه تا محل کار، از گشت و گذار و …. شما همچنین لغات و عبارات دیگری را برای استفاده در محاورات روزانه و افزایش سطح دانش خود خواهید یافت.

این یک ابزار مرجع ضروری برای هر شخصی است که برای یادگیری زبان علاقه مند است – به صورت عملی، انگیزشی و سهولت در استفاده.

French Dic 2

چند نکته لازم برای مطالعه این کتاب:

در این کتاب همیشه دو زبان فرانسوی و انگلیسی با ترتیبی یکسان آورده شده اند. اسامی هم به صورت مذکر و هم به صورت مونث آورده شده اند و اعداد نیز به صورت جمع و منفرد آورده شده اند، برای مثال:

با استفاده از نشان گذاری های زبان انگلیسی، مطالعه این کتاب برای تمامی زبان آموزان در هر سطح از زبان ساده و روان میباشد. امید است که این دیکشنری مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

 

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری