AcornPipe v8-619

AcornPipe v8-619

  • 4.0 (1 رای)
  • نسخه :Version 8-619
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Acorn Pipe
  • سال تولید : 2015

توضیحات

AcornPipe نرم افزاری مناسب جهت ترسیم سریع نقشه های ایزومتریک تاسیسات لوله کشی است. نقشه های ایزومتریک در علم پایپینگ یا لوله کشی یکی از کاربردی ترین و دقیقترین نقشه های در دسترس هستند. در این نقشه ها سعی شده است تا ماهیت سه بعدی لوله کشی در فضای دو بعدی کاغذ به خوبی نمایش داده شود. در واقع در نقشه های ایزومتریک از علائم و استانداردهایی استفاده میشود که به کمک آن متخصصین میتوانند سه بعد را بر روی طبیعت دو بعدی کاغذ به خوبی نمایش دهند. در عملیات پایپینگ مهمترین موضوع نقشه است.

یک نقشه دقیق بایستی شامل اقلام مصرفی لوله کشی با جزئیات دقیق شامل نوع عایق لوله ها، نوع رنگ آمیزی، نوع اجرای لوله کشی، نوع تنشها و تستهای فشار، نوع گرم شوندگی لوله و … باشد. به کمک این برنامه طراحی چنین نقشه هایی کار آسانی است. اینجا محدودیت کاغذ ندارید، به راحتی میتوانید ابعاد صفحه را بنا به نیاز طراحی گسترش دهید. در این برنامه امکان ارائه فهرست دقیق اقلام ساخت و نصبی وجود دارد. منظورمان از اقلام نصبی آنهایی است که برای نصبشان نیازمند کارهایی مثل برشکاری، جوشکاری و خمکاری و … است.

این اقلام شامل مواردی همچون فیتینگها، فلنجها، شیرهای کنترل و … هستند. همچنین اقلام غیر نصبی نیز به مواردی همچون پیچها، شیرهای غیر جوشی، نگه دارنده ها و … میشوند. محیط این برنامه همانند اغلب نرم افزاری ارائه شده در بستر ویندوز استاندارد و عاری از پیچیدگی طراحی شده است. از طریق منوها و نوار ابزار برنامه به تمامی امکانات و قابلیتها دسترسی دارید. یکی از نکات جالب این برنامه بروزشدن آنی تغییرات در تمامی قسمتهای نقشه است. به عنوان مثال وقتی مقیاس، نوع پوشش عایق، طول یک لوله و سایر موارد را تغییر میدهید، این تغییرات در تمامی جداول، لیستها و نقشه تاثیر متقابل دارد. در حالی که اگر همین کار را بخواهید بر روی کاغذ انجام دهید زمان زیادی خواهد گرفت. یعنی به ازای هر تغییر بایستی سایر قسمتها را به صورت دستی کنترل و بروزرسانی نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • جواد کشوری
    (02:35)   1402/4/28
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام لطفا اموزش نرم افزار را نیاز دارم سپاس

بارگزاری