مرجع کامل گرامر زبان فرانسه / A Reference Grammar of French

مرجع کامل گرامر زبان فرانسه A Reference Grammar of French

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسندگان : R.E Batchelor & M Chelbi-Saadi
  • ناشر : Cambridge
  • تعداد صفحه : 802

توضیحات

کتاب مرجع کامل گرامر زبان فرانسه یک کتاب جامع، به روز و اصیل در زبان فرانسه میباشد. این کتاب شامل اطلاعات جدید در مورد موارد گوناگونی چون تلفظ ها، اعداد، لغات خارجی (شامل عربی، لاتین، انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی)، صفت ها، اسامی، میزان رایج بودن لغات و کاربرد آنها در موقعیت های گوناگون میباشد. مثال ها تنها از کشور فرانسه الهام نگرفته شده است، بلکه همچنین از کبک کانادا، بلژیک و سوییس نیز الهام گرفته شده است.

 

FG 2

هر خواننده ای با خواندن پاراگراف اولیه از متن کتاب که نشان دهنده ویژگی های گرامری آن بخش است نویسنده را مورد ستایش قرار میدهد. کتاب مرجع کامل گرامر زبان فرانسه همچنین شامل لیست کاملی از واژگان زبان فرانسوی می باشد که با همراه داشتن توضیحات کامل برای هر لغت موجب سردرگمی بسیار کمتری برای زبان آموزان سطح مبتدی مینماید. این کتاب میتواند یک منبع سودمند و مفید برای زبان آموزان و معلمان زبان فرانسوی باشد که تمایل دارند به سطح کاملی از دانش درگرامر زبان فرانسه دست یابند.

FG 3

 

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری