کتاب داستان سیندرلا همراه فایل صوتی تقویت زبان فرانسوی

کتاب داستان سیندرلا همراه فایل صوتی تقویت زبان فرانسوی

  • 2.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 7

توضیحات

سطح کتاب B1 می باشد

کتاب حاضر برای افرادی که در سطح ابتدایی و مقدماتی آموز ش زبان فرانسه قرار دارند و در حال یادگیری این زبان می باشند بسیار مفید است .این کتاب صوتی زبان فرانسه که همراه با PDF فایل متنی کتاب ارائه شده است .این کتاب در ۱۱ صفحه و خیلی کوتاه با متن روان آورده شده است.

داستان کوتاه زبر که در رابطه با یکی از مشهرترین داستان های دنیا می باشد به زبان فرانسوی همراه با فایل  صوتی برای تقویت زبان فرانسه شما در این پست از سایت زبان دانلود آورده شده است .همانطور که می دانید و قبلا نیز گفته شد داستان یکی از بهترین راه های تقویت زبان می باشد به کمک داستان علاوه بر تقویت دامنه لغات به وسیله گوش دادن مداوم به فایل صوتی همراه با متن کتاب قادر خواهید بود به خوبی قدرت شنیدار خود را تقویت کنید.

ویکی پدیاسیندرلا (به انگلیسی: Cinderella)‏، نام داستانی افسانه‌ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه قدیمی رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی‌عدالتی. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه‌جای دنیا وجود دارد که محبوبترین آن به قلم نویسنده فرانسوی شارل پرو در سال ۱۶۹۷ میلادی به رشته تحریر درآمده است. به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی‌خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می‌رسد.

داستان فرانسه

کمپانی والت دیسنی در سال ۱۹۵۰ یک فیلم کارتون مشهور بر اساس همین داستان ساخته است.

سیندرلا همچنین نام فیلمی به کارگردانی بیژن بیرنگ است که در آن پوپک گلدره و رامبد جوان ایفای نقش می‌کنند. داستان سورئال فیلم در مورد دو جوان عاشق است که در رویاهایشان خود را سیندرلا و شاهزاده می بینند.

سیندرلا داستان

بخش های فایل

این فایل شامل 1 بخش می باشد که بخش های آن به صورت جداگانه در زیر آمده است.
بخش عنوان فرمت صفحه / زمان کیفیت سایز فایل پخش دانلود
1 بخش 1 15:54 128 kbps 14.56 MB PLAY DOWNLOAD
شما می توانید مجموعه کامل بخش های این فابل را نیز به صورت مجموعه کامل دریافت نمایید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری